به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی تصویری از ‏راه حل یک فروشگاه آمریکایی در اوهایو برای پوشاندن قفسه های خالی شده و جلوگیری از شوک به مردم را در توییتر منتشر کرد.

راهکار یک فروشگاه آمریکایی برای جلوگیری از شوک به مردم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    3 1
    یعنی مانند بز باید کاغذ بخورن. ریش بزی یا همون ریش پروفسوری هم از همین کاغذ خوری بز منشعب شده .کاغذ خورده با سواد شده .بزه یا پرفسور؟
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    8 3
    این غربگدای تخم مرغ شونه ای 60 تومن کجاست بیاد یه چیز بی ربط بنویسه بخندیم!!!!
    • ایرانی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      4 4
      اره شکم کثیفتون را از مال حرام و نجس انباشتید پشت اسم پاک شهدا و امام نوشخوار کثیف و مشمئز کننده میکنید و به ملت بدبخت میخندید خنده داره شاه و دربار هم دقیقا میخندید ولی اونها لا اقل بته و پدر و مادرشون معلوم بود نه عقده ای هایی مثل شما که تخم مرغ ۶۰ هزار را خنده دار میدونید
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      1 1
      ایناها، خود‌شه، همون نوکر اجنبیه که بنام ایرانی زیر هر خبری کامنت میزاره که تخم مرغ شونه ای شصت تومن حتی اگه خبر راجع به زیردریایی هسته ای فرانسه باشه، فکر میکنین دلیلش چیه و چه هدفی داره ؟؟!! یا ازین اجاق کورای تیرانائیه یا یه وطن فروشه که با پولی که ازین کامنت ها از هاسبارات میگیره به زندگی کرم گونه و بی ارزش خودش ادامه میده و برای رد گم کردن آخرش یه مرگ بر آمریکایی یا دوتا اسم حضرت امام و شهدا رو هم میاره فکر میکنه ملت مثل خودش خرن نمیفهمن!!!! تخم مرغ 60 تومنی خنده دار نیست، این خنده داره که هم همه دوستان گفتن 60 تومن نیست، و هم ربطی به موضوع نداشته و جهت پرت کردن موضوع از خبر اصلی که معمولا مشرق راجع به بدبختی‌های ملت در آمریکا و اروپا منتشر میکنه ذکر میشه و توی خنگ فکر میکنی ما متوجه نمیشیم!!! مشرق جواب این منافق رو منتشر کن لطفأ بفهمه که میدونیم هدفش چیه!!!
  • علی US ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    1 0
    خودتان گول نزنید.امریکا با دو روز کار کارگری میشه برای یک هفته از گوشت گرفته تا کوچکترین چیز خرید که وسط هفته به هیچ چیزی احتیاج پیدا نکی..احمق نباشید .خودتان یا دیگران را گول نزنید .......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس