فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده«شهید ابراهیم دلحامد»دیدار کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با همسر شهید خلبان دلحامد دیدار کرد و گفت: شما همسران و خانواده های شهدا سرمایه های ملی کشور هستید و وجود شما باعث مبالات و مسرت اقشار جامعه است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در دیدار با همسر سرلشکر خلبان ابراهیم دلحامد ضمن قدردانی از زحمات و صبوری همسر شهید ابراهیم دلحامد اظهار کرد: شهیدان همیشه زنده و جاودانه اند و شهید ابراهیم دلحامد و برادر بزرگوار این شهید والا مقام از جنس مردان مرد بوده، هست و خواهند بود این شهیدان الگوی نیروی هوایی ارتش هستند و ما خود را همیشه مدیون ایثارگری ها و از خود گذشتگی‌های این شهیدان می‌دانیم.

واحدی در ادامه خطاب به همسر شهید ابراهیم دلحامد گفت: قطعا شما به عنوان یار و همسر این شهید بزرگوار در نبود ایشان سخت ترین دوران را گذرانده اید و با صبوری و ادامه دادن راه این شهید والا مقام باعث افتخار و سربلندی ایشان شده اید و بنده و تمامی همکارانم برای شما آرزوی سلامتی و پاداش عظیم را از خداوند خواستاریم.

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده «شهید ابراهیم دلحامد»

در ادامه همسر شهید ابراهیم دلحامد گفت: اگر چه پیکر همسرم «ابراهیم» بعد از ۲۳ سال بازگشت و برادرش همیشه در خلیج فارس مفقود الاثر شد، اما آن دو قهرمان هنوز گمنام هستند.

وی افزود: حضور شما فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی ارتش برای ما مایه خشنودی و سرافرازی است و از این بابت بسیار خرسند و مسرور هستیم.

در پایان واحدی با اهداء لوح تقدیر از همسر این شهید والا مقام تقدیر کرد.

گفتنی است؛ سرلشگر خلبان شهید «ابراهیم دل حامد» از شهدای دوران دفاع مقدس است که هواپیمایش در نخستین روزهای جنگ تحمیلی در «موصل» مورد هدف رژیم بعث قرار گرفت و پیکر مطهرش سال ۱۳۸۲ به کشور بازگشت، تاریخ شهادت شهید «دل حامد»، ۱۸ مهر ۱۳۵۹ ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    5 0
    روح هردو برادرو باذکر صلواتی شاد کنیم
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    2 1
    پس کی آواکس میخرین همه دنیا میدونن که اواکس اوجب واجب هست اواکس آواکس آواکس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس