کد خبر 1288346
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
هافبک پرسپولیس باشگاه تراکتور را محکوم کرد

کمیته وضعیت بازیکنان ۱۲ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

به گزارش مشرق، آرای صادر شده در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به شرح زیر است:

* در شکایت رضا اسدی (هافبک سابق تراکتور و بازیکن فعلی پرسپولیس) از باشگاه تراکتور به دلیل مطالبه وجه به مبلغ سیزده میلیارد ریالی، تراکتور به پرداخت هشت میلیارد و دویست و دوازده میلیون و پانصد هزار ریال در حق اسدی و همچنین پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.

* شکایت مهدی رحیمی از باشگاه نساجی مازندران بابت مطالبه ششصد میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی داد.

* باشگاه بادران دادخواستی به طرفیت باشگاه نساجی مازندران و ایمان غلامی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت تقدیم کرد که کمیته وضعیت بازیکنان به استناد بند ۱۱ ماده ۱۱ آیین نامه دادرسی این شکایت را مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام کرد.

* همچنین در دیگر درخواست باشگاه بادران به طرفیت باشگاه خیبر خرم آباد و ابوالفضل طهماسبی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت، این شکایت نیز مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام شد.

* دانیال مهدیان از باشگاه علم و ادب تبریز شکایتی در خصوص مطالبه وجه دویست میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد

* مهرداد نوری نیز از باشگاه علم و ادب تبریز بابت مطالبه وجه دویست میلیون ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت کل مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* جواد علی بابایی در شکایتی مشابه از باشگاه علم و ادب مبلغ دویست و سی میلیون ریال را مطالبه کرد که طبق رای صادره باشگاه علم و ادب به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* باشگاه شهدا نوین ساری شکایتی از باشگاه دماوند آمل در خصوص موضوع مالکیت را تقدیم کرد و کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل عدم ارائه توضیحات از سوی شاکی و ناکافی بودن دلایل اثبات، این شکایت را مردود اعلام و قرار رد دعوا صادر کرد.

* در شکایت حسام پورهاشم از باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.

* در شکایت غلامرضا گنجی از امین قاسمی نژاد در خصوص مطالبه وجه، از سوی کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوا صادر شد.

* شکایت سیدمصطفی موسوی از باشگاه پارس جنوبی جم بابت مطالبه هشتصد و شصت میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی داد.

* علی گودرزی از باشگاه آلومینیوم اراک شکایتی در خصوص مطالبه وجه یک میلیارد و هشتصد و نود میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت یک میلیارد و هشتصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس