کد خبر 1288432
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

امروز سهامداران شرکت‌های ایران تایر و دارویی لقمان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مجتمع صنایع لاستیک یزد، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و صنایع پتروشیمی تخت جمشید در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۳هزار و ۱۲۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۶هزار و ۳۷۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۴۰۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۱۲۶میلیارد تومان در بیش از ۴۶۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران تایر، دارویی لقمان و آسان پرداخت پرشین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پالایش نفت تهران، ملی سرب و روی ایران و صنایع شیمیایی سینا بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۲میلیارد و ۹۱۶میلیون ورقه به‌ارزش ۴۵هزار و ۴۵۸میلیارد تومان در ۳۰۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۲۴۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مجتمع صنایع لاستیک یزد، سرمایه‌گذاری مسکن الوند و صنایع پتروشیمی تخت جمشید امروز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ریل سیر کوثر، صنایع شیمیایی کیمیاگران و صنعتی مینو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    منتظر هستيم كه 3 روزه مشكلات بورس به دست با كفايت دولت فعلي حل شود!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس