کد خبر 1289048
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
داور بین‌المللی هندی مسلمان شد +عکس

داور بین‌المللی تکواندوی هند که برای قضاوت در رویدادهای بین‌المللی راهی ایران شده بود به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد.

به گزارش مشرق، داور بین المللی تکواندو اهل کشور هند که برای قضاوت در رویداد بین المللی  به ایران سفر کرده بود، به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف و نام خود را به «امیرعلی» تغییر داد.

«ساندارمانی پتل» که برای قضاوت در رویداد بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و آزاد آسیا  به ایران سفر کرده بود در کنار مزار شهید گمنام آرمیده در فدرسیون تکواندو به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف و نام خود را به «امیرعلی» تغییر داد.

این داور بین المللی تکواندو ۵۷ ساله دارای تحصیلات دکترای ریاضی، از افسران نیروی هوایی هند و تکنسین هواپیما F۱۴ و F۱۶ است.

وی در خصوص انتخاب دین اسلام گفت: در خصوص ادیان مختلف مطالعه کرده‌ام. قرآن را کامل تر از بقیه تشخیص و ترجیح دادم. اسلام را دین انسانیت، عدالت و صداقت یافتم.

داور بین‌المللی هندی در ایران مسلمان شد+عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    6 1
    هند آف ۱۴ و آف ۱۶ نداره احتمالا سوخو ۳۰ بوده باتشکر
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    6 0
    امشب ساعت 1955 دقیقه وقتی خبر مسلملن و شیعه شدن این داور هندی عزیز را مشاهده نموده یکی از قشنگ ترین لحظات زندگی را حس کردم و خدا را شکر نمودم از این نعمت الهی که چطور سرنوشت آدمی را در یک آن تغییر می دهد و از فناء به بقاء مبدل می کند . خدایا همه ما را که در پرتو انوار دین بر حق اسلام زندگی می کنیم سرانجام نیک و عاقبت بخیری را نصیب ما عطا بفرما و همه کسانی که در عالم به هر نوعی از تو دور و غافل هستند به برکت ایام الله خجسته میلاد منادی وحدت و پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله آنان را بیدار و به دین سعادت بخش توحیدی و اسلام عزیز رهنمون بفرما . آمین یا حبیب قلوب الصادقین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس