رژیم اسرائیل مدعی کشف مواد مخدر و سلاح در مرز با لبنان شد

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تلاش برای قاچاق دو قبضه سلاح کمری و ۹ کیلوگرم حشیش از مرز لبنان به داخل سرزمین های اشغالی را کشف و خنثی کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه صهیونیستی «مکان»، ارتش این رژیم امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای ادعا کرد که نیروهای ارتش و پلیس رژیم اسرائیل در مرز سرزمین‌های اشغالی با لبنان شب گذشته تلاش‌ها برای ورود دو قبضه سلاح قاچاق و ۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش به سرزمین‌های اشغالی را خنثی کردند.  

ارتش رژیم صهیونیستی ارزش این مواد مخدر کشف و ضبط شده را ۳۵۰ هزار شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) اعلام کرد.  

در بیانیه ارتش رژیم اسرائیل آمده است که نیروهای ارتش این رژیم، در جریان این عملیات قاچاق، افراد مظنون را در نزدیکی «المطله» مشاهده و به سرعت آن‌ها را دستگیر کردند و از آن‌ها دو سلاح کمری و مواد مخدر کشف شد.  

این اطلاعیه با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی با همکاری پلیس این رژیم تحقیقات از دست اندرکاران این عملیات قاچاق را آغاز کرده است، مدعی شد که حزب الله مظنون کمک‌رسانی به این قاچاقچیان است.  

شبکه مکان رژیم صهیونیستی اضافه کرد: در حادثه‌ای دیگر، شب گذشته نیروهای ارتش این رژیم در پی مشاهده مظنونان به ظاهر در انجام عملیات قاچاق مواد مخدر،  تعدادی «منور» بر فراز همان منطقه شلیک کردند.  

در این پیوند، «آویخای أدرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در توییتر خود نوشت: نیروهای ما عصر دیروز (جمعه) پس از اینکه تعدادی مظنون را در منطقه «مطله» شناسایی کردند، توانستند تلاش برای انجام قاچاق در مرز با لبنان را خنثی کنند و از آن‌ها دو قبضه سلاح کمری و ۲۱ جعبه حاوی حدود ۹ کیلوگرم مواد مخدر به ارزش تقریبی ۳۵۰ هزار شیکل پیدا کنند.  

وی افزود: نیروهای ما در حال بررسی ماهیت طرف‌هایی هستند که در پشت این تلاش (قاچاق اسلحه و مواد مخدر) قرار دارند و اینکه این کار با کمک حزب الله انجام شده است، هستند.  

ادعاهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت منطقه تازگی ندارد و پیش از این نیز ادعاهای بی‌اساس، خبرپراکنی‌ها و تلاش‌های این رژیم و همپیمانان فرا منطقه‌ای آن برای خدشه وارد کردن به حزب الله لبنان در افکار عمومی جهان بی‌تاثیر و محکوم به شکست بوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    1 0
    مولود نامشروع بنام اسرائیل که انگشتش را به بحر محیط بزند نجس می کند - انگشت نجسش را به نمایش گذاشته است کسی این اراجیف را باور نمی کند الا خودشان که خواب زدگی و مرگ تدریجی را دارند لمس می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس