ویدیو| نمایش دیدنی دختران «فرشتگان نینجوتسو» در حضور ابراهیم رئیسی

نمایش زیبای گروه دختران «فرشتگان نینجوتسو» در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش را ببینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • SE ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    22 11
    آیا حاضران صحنه راضی هستند دختر و همسر خودشان همین حرکات را جلوی نامحرمان بکند؟ انصافا چرا باور کرده اید فمینیستها خیر زنان را می خواهند و اگر سر زنان یک پارچه بیندازید و بگذارید آنها جلوی نامحرمان جست و خیز و لگدپرانی کنند، پیشرفت کرده اند؟ همه اش هدفتان شده راضی کردن سلبریتی ها و نهادهای فمینیستی. اما بیاید صادقانه بگویید اسلام را قبول ندارید و زن ماندن زن را ننگ و تحجر می دانید. چرا اسلام را تحریف می کنبد؟
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      12 19
      ما در جامعه زندگی میکنیم ودر یک‌ جامعه که همه‌ افکار حضور دارن نمیشه تصورات آرمانی یک عده خاص رو فقط اجرا کرد. ما باید تابع قانون‌ باشیم و قانو ن هم خطوط قرمز و حداقل های اجتماعی رو مشخص کرده نه ایده آل ها رو.
    • به ۱۸:۵۸ DK ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      4 7
      قانون؟ آنهم فمینیستی؟ تا حالا فکر می کردم حمهوری اسلامی شورای نگهبان دارد و هیچ قانونی که خلاف اسلام باشد در آن قابل تصویب نیست. حالا شما بگو کدام قانون اجازه داده چنین کارهایی صورت گیرد؟ و کجای اینکه زنان حداقل در مقابل نامحرمان حست و خیز نکنند اسمش ایده آل گرایی است؟
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      1 3
      قانونی که بر اساس اسلام گرفته
    • وطن پرست DE ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      5 7
      حرف درستی رو زدید. ولنگاری فرهنگی یعنی همین.
    • وطن پرست DE ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      5 4
      چرا این همه افکاری که می گید موقع دفاع از کشور می رن تو سوراخ موش و فقط موقع کنسرت میان بیرون؟ موقع محرم پس چرا صدای دیگه ای ازتون بلند می شه؟ ضمنا حداقل شمایید ولی متاسفانه جیغ بنفشتون بلنده.
    • ایرانی GB ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      6 4
      خطاب به ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ : حرف شما درسته برای کسیکه چشماش بدنبال مشکلات زیر شکم خودش هست ولی اگر به این عزیزان که در هنرهای رزمی نینجوتسو فعال هستند به چشم یک رزمنده بجهت دفاع از آرمان های ملی کشور نگاه بکنید دیگه حرکات رزمی شون واسه شما تحریک آمیز نخواهد بود بلکه به دیده احترام بهشون نگاه میکنی و یاد میگیری که زنان ایرانی وسیله تحریک کسی نیستند بلکه عامل موثر در دفاع از آرمان های میهنی و ملی مملکت مون هستند حالا چه خانه دار باشند چه یک رزمی کار , همین زنان ایرانی بودند که شهیدان جهان آرا , بابایی , عباس دوران و ..و...و....و... رو تحویل این مملکت دادند و همین زنان ایرانی بودند که در دفاع از شهر خرمشهر اسلحه بدست گرفتند و بانی کسب روحیه واسه رزمندگان شدند , همه چیز برمیگرده به نگاه و شعور و طرز فکر خودت از نقش یک زن در جامعه , اگر نگاهت به تن زنان نباشه قطعا" با دیده احترام بهشون نگاه میکنید بجای بکاربردن کلمات جست و خیز و لگدپرانی در مورد بانوان رزمی کار
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
      2 0
      پس به خاطر همین حضور قهرمانه بانوان در سطح جامعه است
    • DE ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      6 4
      این دخترها پدر و مادر دارند و و الدینشان راضی هستند . شما می خواهید یک جامعه تندروی یکدست درست بکنید که زن فقط زیر دست و مطیع مرد باشد و جلسه روضه و عزا برود . شما چرا از ناز و نعمت دختر و همسر مسئولین انتقاد نمی کنی و به این دخترها که سخت تمرین می کنند و مثل آنها در پر قو نمی خوابند گیر دادی ؟؟ .. روزگار زنها نباید روی چرخش سبیل شما بچرخد ..
    • رامین IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      7 3
      فقط یک ذهن بیمار ، حرکات ورزشی توسط بانوان ( بر اساس موازین اسلامی و مورد قبول مراجع ذیربط)را بر اساس قانون فمینیستی می داند.بیسوادهای متعصبی که فقط قرائت خودشان از دین را قبول دارند و لاغیر.واقعا مرزهای تحجر را کیلومترها جابجا کردید.
    • به ایرانی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      5 3
      هر قدر هم روی گوشت خوک آب زمزم بریزی پاک نمی شود. این زنها اگر هم می خواهند اینکارها را برای دفاع از وطن یاد بگیرند (!) چرا برای نمایش حرکاتشان به مردان نامحرم اصرار دارند!؟
    • به ۰۰:۲۰ IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      2 5
      اصولا رقاصه ها و بالرین ها هم تمرینات بسیار سختی دارند. چه بد است سختی کشیدن دنیا برای حفظ لذت حیوانی چند مرد نامحرم و رفتن جهنم آن دنیا. البته مشکل این است که کل جامعه با خودداری از نهی از منکر دارد به جهنم می رود.
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      1 3
      دین واقعی با دین فعلی فرق دارد
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      2 5
      کی گفته زن باید برای دفاع از وطن سلاح به دست بگیرد؟ دفاع شخصی برای در امان ماندن از چشم ناپاکان درست است و نه جولان در منظر عمومی برای خودنمایی
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    9 8
    یادش بخیر یک روزی زنها نماد گل بودن و اجازه نداشتند خودنمایی کنند که هم خودشان پژمرده نشوند و هم دیگران را به فکر بد نیاندازند ولی الان ....
  • تکواندوکار IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    9 7
    خیلی حرفه ای هستن ولی متاسفانه این نمایش ها چیزی نیست که در حضور آقایون اجرا بشه ولی دوره زمونه ای شده که این چیزا عادی انگاری میشه
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    8 5
    چقدر خوب بود
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    12 12
    وقتی کامنت های بعضی افراد رو می خونی به یه حجم عظیمی از بی سوادی و افراطی گری و خرافه پردازی در افراد پی میبرید از نظر اون افراد افراطی زن تنها یک کالا است که فقط در داخل خانه باید باشد و حق هیچ گونه فعالیت خارج از خانه را ندارد.
    • حمید IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      7 3
      متاسفانه همین افراد متحجر و بی سواد که از حداقل شعور لازم هم برخوردار نیستند، باعث گریزبسیاری از افراد جامعه از دین می شوند.
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      5 2
      اتفاقا بر عکس. زن از نظر شما یک کالا است که باید سر هر فروشگاه و خیابانی عرضه شود تاقیمتش پایین بیاید! خانه داری و فرزند آوری را می گویید بردگی! ساعتها آرایش و جست و خیز برای حظ مردان نامحرم را می گویید آزادی و پیشرفت! حالا که شما دشمنان خود اسم خود را روشنفکر گذاشته اید و انسانهای عاقل را متحجر می نامید افتخار می کنم که متحجر هستم.
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      1 2
      درسته کالای حراجی و عمومی ! احسنت به استدلال شما ! کاش شیطان وقتی مقابل خدا استدلال می کرد می بودید !
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      1 3
      جناب روشنفکر هزاران سال است که خدا پیامبران فرستاد که حرکت زشت و خانه خراب کن که در این چند دهه ایجاد شده را ایجاد کند؟ امام زمان در راه است
  • DE ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    7 3
    زن ستیزها دق کنند !
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      2 2
      فعلا که با خراب کردن نهاد خانواده خودتان دارید دق می کنید
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      2 1
      وقتی عقل نباشد و تقلید کورکورانه از غربیها چشم دل کسی را کور کند، وقتی یک اقدام خردمندانه برای نجات زنان و خانواده صورت می گیرد را هم تخطئه می کند. زن ستیز واقعی همان کسانی هستند که با تبدیل کردن کار زنان در خارج خانه بعد از انقلاب صنعتی می خواستند با قیمت فروپاشاندن خانواده ها ، قیمت کارگر را پایین یاورند تا سود بیشتری به دست آورند. زن ستیز واقعی کسانی هستند که انتظار دارند زنان اوج نشاط و شادابی روزشان را با نامحرمان سپری کنند و خستگی و بی حوصلگی خود را شبانه برای خانواده و همسر و فرزندانشان سوغات ببرند. زن ستیز واقعی کسانی هستند که انتظار دارند زنان کار کنند و نفقه بدهند و مردان بیکار بمانند و حتی با همین زنان کارمند ازد.اج کنند و از دسترنج آنها تغذیه کنند! زن ستیز واقعی کسانی هستند که انتظار دارند زنان روزانه چشمان به هزاران مرد نامحرم بیفتد و مردان چشمشان به هزاران زن نامحرم بیفتد و هیچ اتفاقی هم رخ ندهد و خانواده ها متشلاشی نشود محبت همسران بین هم کمرنگ نشود. زن ستیز واقعی کسانی هستند که آمار بسیاری بالای طلاق و افسردگی زنان کارمند را در ایران و سایر کشورهای مدرنیزه شده نمی بینند. تقلید کور از غرب تا کجا؟ بیچاره هایی که طالبان را تخطئه می کنید، نکند گویا فیلمها و سریالها و کارتونهای سانسور شده را باور کرده اید که انگار زن و مرد می توانند با هم اختلاط کنند و کار کنند و هیچ اتفاقی هم رخ ندهد؟ غربیهایی که آن زندگی را درست کردند آن صحنه ها را هم پذیرفتند و در فیلم و سریال آوردند. اما ما سانسورشان کردیم! غربیهایی که بر طبل فمینیسم کوبیدند البته مادری و خانواده را رسما عامل عقب افتادگی زنان نامیدند و نفقه و مهریه را هم حذف کردند. حداقل این قدر شرافت داشتند که بعد همین زنان مردان را به خاطر ندادن مهریه و نفقه به دادگاه نکشانند!
  • DE ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    2 2
    انجام حرکات ورزشی اولا اگر با لباس های بلند تر تا روی زانو باشه هیچی از وزن ورزش کم نمی شد. لباسهای رزمی چینی و ژاپنی هم بلنده و برای همه دنیا این نوع پوشش پذیرفته شده است. دوما اگر مجریان برنامه تو سالن چند تا دیوار و صخره مصنوعی کار میگذاشتند صحنه ورزشی و انجام حرکات خیلی طبیعی تر و بیندگان متوجه سختی حرکات و داشتن مهارت و تمرین های زیاد می شدند. سوما می شد یکسری حرکتهای هفتی شکل نمایشی و بالتی که بیشتر جنبه خودنمایی داره حذف می شد و بجاش از حرکات رزمی کمان و تیز اندازی ، بالا رفتن از دیوار صخره ای و یابالا رفتن از دیوار صاف، نحوه پریدن از بلندی و یا دوتا تیم با دو رنگ تشکیل می شد که در دو سنگر مجزاعلیه هم می چنگند، نمایش داده می شد. چهارما همه بانوان که این رشته رزمی روانجام نمیدن شامل کل بانوان جامعه نمیشه و بیشتر نوجوانان ورزشکار هستند که تعدادشون هم محدوده همانطور که همه دکتر نمیشن، هردختری هم اهل این ورزش ها نیست.بعضی از این ورزشکارای دختر رو گاهی می بینی از پسرها هم رفتارهاشون پسرونه تره. اتفاقا یک نکته عجیب اینه دختران ورزشکار کمتر اهل قرتی گری های رایج توی جامعه هستند و بیشتر با حرکت و ورزش شاد و سرحال و بسیار ساده می گردند و از سلامت بیشتری بهره منداند. نکته مهم اینه برای مواقع دفاعی خاص در کشور مثل مقابله باسارقان و قاچاقچیان حرفه ای زن باید ورزشکاران رزمی زن هم تربیت شده باشه بخصوص در میان نیروی انتظامی بانوان فراگیری ورزشهای رزمی حتی یک ضرورت حیاتی برای مقابله با قاچاق چیان و سارقان زن هست که بتونن در جنگ و گریز اونا رو بدام بندازن. این ورزش رزمی نمایش و تفنن و سیرک بازی نیست. ایندسته ورزشکاران رزمی باید از استقامت بدنی بالایی برای عملیات سخت برخوردار باشن که یک حرکت اشتباه میتونه باعث جراحت یا مرگ شون بشه. برای اینکه سختی کار ایندسته رو درک بفرمایید ، سعی کنید بدون هیچ وسیله ای از یک درخت بالابرید. اتفاقا در نیروهای پلیس باید بانوانی هم داشته باشیم که به فن قواصی و شنا کاملا مسلط باشن البته با پوشش مناسب و تیره که بدن نما نباشه. در عین حال لباسشون از موادی سبک وزن که کار قواص زن رو ساده کنه باشه. مواقعی هست که زنان باستان شناس باید دوره شنا و غواصی رو پشت سر بذارن تا بتونن کار شون رو کف دریا انجام بدن.
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      2 4
      زن زن است و این حرکات و جست و خیز هایش جلو مردان یعنی بی حیایی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس