کد خبر 1289878
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
پیروزی سخت فاینورد در غیاب «جهانبخش»

تیم فوتبال فاینورد در هفته دهم لیگ هلند موفق شد از سد میزبان خود عبور کند. «علیرضا جهانبخش» در این دیدار نیمکت‌نشین بود.

به گزارش مشرق، تیم‌ فوتبال فاینورد امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته دهم لیگ اردیویسه هلند میهمان کامبور بود و در نهایت توانست این تیم را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. 

ابتدا این تیم میزبان بود که موفق شد توسط «داوید سامبیسا» در دقیقه ۲۳ به گل برسد اما در ادامه و تنها دو دقیقه بعد از گل اول بازی، تیم فاینورد توانست توسط «برایان لینسن» به گل تساوی برسد. 

فاینورد پس از گل تساوی نیز توانست موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف خلق کند. با بیشتر شدن حملات تیم فاینورد، بالاخره «اورسنس» در دقیقه ۴۵ موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا آن‌ها با پیروزی به رختکن بروند.   

پیروزی سخت فاینورد در غیاب «جهانبخش»

در نیمه دوم فشار تیم کامبور بیشتر شد و سامبیسا بار دیگر توانست دروازه فاینورد را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه تنها ۸ دقیقه بعد از گل مساوی، «تایرل مالاسیا» موفق شد گل سوم فاینورد را وارد دروازه میزبان کند. این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به پایان رسید. 

«علیرضا جهانبخش» بازیکن ایرانی تیم فاینورد در این دیدار فرصت حضور پیدا نکرد و از ابتدا از روی نیمکت، نظاره‌گر بازی بود.  

فاینورد با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول لیگ هلند صعود کرد. کامبور نیز با ۱۲ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. 

در مهم‌ترین دیدار این هفته از لیگ هلند، تیم‌های آژاکس و آیندهوون از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس