کد خبر 1289987
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
درخواست جمعیت حامیان هواداران فوتبال از وزیر ورزش: در ورزشگاه ها را به روی مردم باز کنید

جمعیت حامیان هواداران فوتبال و تیم‌های ملی طی نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار حضور هواداران در ورزشگاه‌ها شد.

به گزارش مشرق، جمعیت حامیان هواداران فوتبال و تیم‌های ملی با توجه به رسالت ذاتی خود به‌عنوان حامی حقوق هواداران فوتبال در نامه‌ای به سید حمیدسجادی وزیر ورزش و جوانان خواستار آن شد که مسابقات فوتبال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مقررات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با حضور حداکثر ۵۰ درصدی تماشاگران برگزار شود.

در قسمت هایی از این نامه آمده است:

«درهای ورزشگاه را به روی مردم بگشایید!

با عنایت به استقرار ویروس منحوس کرونا در زندگی جاری مردم عزیز کشورمان که بنا به نظر کارشناسان مربوطه وضعیت موجود در حال حاضر نیز ادامه خواهد داشت و از طرفی نیاز مبرم جامعه امروز به ویژه جوانان گرانقدر به احیای روحیه و نشاط عمومی و نیز پیشگیری از تبعات منفی روحی و روانی حاصل از محدودیت‌های به وجود آمده و همچنین با عنایت به برداشته شدن برخی محدودیت‌ها از جمله امکان توفیق برگزاری نماز جمعه، خواهشمند است مساعدت فرمایید تا مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران جام بیست‌ویکم خلیج فارس، ضمن رعایت کامل پروتکل‌های  بهداشتی و مقررات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با حضور حداکثر ۵۰ درصدی تماشاگران متناسب با ظرفیت ورزشگاه‌‎‌های کشور برگزار شود.

شایان ذکر است در صورت موافقت و صلاحدید، این جمعیت نیز همچون گذشته به‌عنوان بازوی توانمند فدراسیون و سازمان لیگ برتر فوتبال ایران در جهت ارتقای فرهنگ ورزشی و همچنین بنا بر رسالت ذاتی خود به‌عنوان حامی حقوق معنوی هواداران عزیز در سراسر میهن اسلامی با تمام توان برای هر چه بهتر اجرا شدن طرح موصوف، درخدمت مراجع ذیصلاح و عزیزان هوادار خواهد بود. امید که با نگاه همیشه مثبت حضرتعالی به رفع موانع و مشکلات جوانان، در کنار تمامی عوامل اجرایی از جمله یگان ویژه مقتدر و خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بتوانیم به این مهم دست یابیم. ان‌شاءالله.

در پایان یادآور می‌شود؛ اکنون در برخی از کشورها که وضعیت مشابه و یا بعضاً شرایط وخیم‌تر دارند، مسابقات فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مناسب با حضور محدود تماشاگران متناسب با ظرفیت ورزشگاه‌ها در حال برگزاری است».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    0 0
    حتی افرادی که شوق دیدن فوتبال از نزدیک دارند بخاطر اینکه بازی محبوبشان را ببنینند مجبور می شوند واکسن خود را بزنند .ورود تماشاگران فقط با ارایه کارت واکسن ان هم هر دو دوز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس