کد خبر 1290282
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
سرقت مسلحانه موتورسیکلت شهروندان با وینچستر

سرهنگ موقوفه‌ای جزئیات دستگیری سارقان حرفه‌ای که به صورت مسلحانه موتورسیکلت سرقت می‌کردند را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته یک باند ۵ نفره سابقه دار را در محله یافت آباد و تهرانپارس شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های قضائی به ۲ محل مذکور اعزام شدند و در چند عملیات جداگانه اعضای این باند را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در بازرسی از مخفی گاه متهمان ۲ سلاح گرم همراه با فشنگ جنگی شامل وینچستر و کلت کمری کشف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها باتوجه به ارائه شواهد و مستندات موجود مبنی بر سرقت مسلحانه موتورسیکلت در جنوب تهران اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کلاهبرداری از مردم با جعل عنوان پلیس

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: درپی کلاهبرداری‌های فرد جوانی از شهروندان با جعل عنوان پلیس و خرید و فروش مواد مخدر در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با تلاش‌های شبانه روزی و رصدهای اطلاعاتی چهره و مخفی گاه متهم را در جنت آباد شمالی شناسایی کردند.

این مقام پلیسی گفت: باتوجه به حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با هماهنگی‌های قضائی متهم را در یک عملیات پیچیده دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بازرسی از مخفی گاه متهم ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع گل و ادوات نظامی از جمله بی‌سیم، دستبند و دوربین‌های مدار بسته‌ای که برای ارتقای امنیت مخفی گاه در این محل نصب شده بود، کشف شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس و فروش مواد مخدر در غرب تهران اعتراف کرد و در تحقیقات مشخص شد متهم به جرم قتل مرد جوانی در یک درگیری تحت تعقیب بوده است، لذا پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس