کد خبر 1290710
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

  این روزها یافتن متخصص ترین ها و بهترین های هر رشته کار چندان سختی نیست . اما به نظر شما دسترسی به وکلای مجرب و برجسته چگونه و از کجا امکانپذیر است؟ یک وکیل خوب و باتجربه چه ویژگی هایی دارد که او را از سایر وکلا متمایز می کند؟ به خوبی می دانید که حضور یک وکیل حرفه ای در روند پرونده ی شما فوق العاده تاثیر گذار است و می تواند مسیر پرونده را به کلی تغییر دهد. پس مهم است که به چه کسی وکالت پرونده ی خود را می سپارید.

همین الان یه اتفاق خوب برای خودت رقم بزن

افزایش تعداد وکلا در سال های اخیر در کنار پیچیده تر شدن پرونده های قضایی روند انتخاب وکیل خوب و با تجربه را با چالش های زیادی روبرو کرده. همه ی ما همیشه خدمات و برندهایی را انتخاب می کنیم که کیفیت و کارآمد بودن آنها برای ما ثابت شده است. در دنیای وکالت هم جز این نیست. اما برای یافتن یک وکیل خوشنام و باتجربه چه باید کرد؟  

 این سوال چالش برانگیز ما را بر آن داشت تا به فکر یافتن راه حلی متفاوت باشیم. و در نهایت نتیجه ی این همفکری تیم ما ایده ی با نام باشگاه وکلا شد.

تیم فنی و حقوقی باشگاه وکلا از سال 1397 فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات به جامعه وکلا و عموم مردم آغاز نمود. هدف از این ایده ایجاد مرجعی برای رتبه بندی و معرفی وکلای متخصص در ایران بود. چیزی که تا قبل از این وجود نداشت.

همانطور که می دانید تبلیغات و برندینگ اولین اصل معرفی کالا و خدمات در دنیاست. اما در حوزه ی وکالت قضیه کمی متفاوت است. شما هیچ بستری برای معرفی یک وکیل خوب و متخصص نمی بینید. واکاوی این مساله منجر شد تا راه حلی بیندیشیم که هم برای وکلا سودمند باشد و هم برای عزیزانی که به دنبال بهترین و با تجربه ترین وکلا و اساتید این رشته هستند.

ما در مجموعه ی خود به یک اصل مهم معتقدیم که وکیل بد وجود ندارد. تمامی وکلا قابل احترامند و ردای فاخر وکالت بری از هرگونه کاستی و ایراد است. اما در مقام تجربه و تخصص باید تفاوت هایی قائل بود . در حقیقت حرفه ای بودن یک وکیل از همینجا رقم می خورد.

 برای مثال وکیلی که سالهاست در حوزه ای تخصصی مانند امور ملکی یا خانواده فعالیت و مطالعه داشته صاحب دنیایی از تجارب و تخصص است و نباید با وکیلی جوان که فقط دو سال سابقه ی فعالیت دارد،  مقایسه شود. قطعا در شرایطی که برای حل پرونده های دشوار و پیچیده به دنبال وکیلی متخصص و باتجربه هستیم ، گزینه ی اول انتخاب ما خواهد بود.

همین الان یه اتفاق خوب برای خودت رقم بزن

تجربه و تخصص چیزی نیست که در تابلوی دفتر یک وکیل درج شود.ما معتقدیم تجربه و تخصص، شایستگی یک وکیل را رقم می زند و ما بستری برای معرفی همین تجربه و تخصص هستیم تا برترین های این حوزه را به شما معرفی کنیم.

در باشگاه وکلا هر وکیل امتیاز و رتبه ی اختصاصی خود را داراست .این رتبه بندی بر اساس تجارب ،  سوابق کاری و تحصیلات وکلا و سایر موارد در نظر گرفته می شود.

هرکجای ایران که باشید فقط کافیست به آدرس سایت ما مراجعه کرده ، عضو شوید و درخواست خود را مطرح نمایید. ما در سریع ترین زمان ممکن و با توجه به نوع پرونده و موقعیت مکانی شما ، حرفه ای ترین و نزدیک ترین وکلا را به شما معرفی می کنیم.

خبر خوب اینکه عضویت عموم مردم در سایت باشگاه وکلا کاملا رایگان است . ولی برای وکلای عزیز مبلغی به عنوان حق عضویت در نظر گرفته ایم .

 اما دایره ی خدمات ما در باشگاه وکلا معطوف به دنیای حقیقی نیست.

با گسترش پاندمی کرونا  بسیاری از کسب و کارها رنگ و بوی مجازی به خود گرفت. کسب کار ما هم از این مورد بی تاثیر نبود و ما در کنار خدمات حضوری باشگاه وکلا ، پاره ای خدمات آنلاین هم در نظر گرفته ایم تا همگام تر با دنیا قدم برداریم.

از همه مهم تر اینکه با خدمات وکیل آنلاین بر آن شدیم تا محدودیت های زمانی و مکانی و هزینه های رفت و آمد را حذف کنیم و یک ارتباط مستمر و همیشگی با شما داشته باشیم. ما معتقدیم دسترسی به بهترین وکیل حق مسلمیست که متعلق به شماست و هیچ چیزی نباید مانع از دستیابی به آن شود. بدین ترتیب شما می توانید از طریق وکیل آنلاین در حوزه های مختلفی از وکلای برجسته و شناخته شده کشور مشورت بگیرید و از نظریات آنها آگاه شوید.

همچنین از طریق سایت ما می توانید به صورت آنلاین و مجازی با وکیل آنلاین مورد نظر خود ارتباط داشته باشید و امور خود را پیگیری نمایید و به طور همزمان از نظرات مشورتی چندین وکیل آگاه گردید.

علاوه بر اینها ما خدمات مشاوره حقوقی آنلاین رایگان هم برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم . برای  استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین رایگان باشگاه وکلا فقط کافیست به سایت باشگاه وکلا مراجعه کرده و عضو شوید . سپس فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید. پس از تایید سیستم کارشناسان و وکلای ما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

 مشاوره حقوقی آنلاین رایگان راهی کوتاه و آسان برای سوالات حقوقی شماست.

یکی از خاص ترین خدمات ما در باشگاه وکلا معرفی وکیل خانواده[l1]  است. همانطور که می دانید امروزه در هر زمینه ای تخصص حرف اول را می زند. در حوزه ی وکالت هم جز این نیست. اما تخصص در حوزه ی وکالت فقط با مطالعه و تجربه حاصل می شود و باشگاه وکلا بستریست برای نشان دادن این تخصص و توانایی.

به عنوان مثال یک وکیل خانواده در ظاهر یک وکیل است اما تخصصی ویژه و خاص در امور مرتبط با دعاوی خانوادگی دارد. در دعاوی خانوادگی روند دادرسی و مسیر طرح دعوی متفاوت است. بنابراین در چنین زمینه هایی به دانش و تخصص بیشتری نیاز خواهد بود که با حمایت و همراهی یک وکیل خانواده ی خوب و حرفه ای امکانپذیر می باشد.

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم از طریق باشگاه وکلا می توانید بر اساس سوابق تحصیلی ، کاری و بیوگرافی ،وکیل متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همین الان یه اتفاق خوب برای خودت رقم بزن

اگر یک وکیل یا حقوقدان هستید در باشگاه وکلا موارد زیر را برای شما در نظر گرفته ایم:

- ارائه ی خدمات برندینگ برای وکلا  و قرار دادن رزومه ی تخصصی آنها در صفحه پروفایل اختصاصی

- ارائه ی امکانات رفاهی برای وکلا و خانواده های عزیزشان

- برگزاری کارگاه ها و وبینارهای آموزشی با بهره گیری از اساتید مجرب

- برگزاری دوره های تخصصی حقوقی

- معرفی پرونده متناسب با توجه به رتبه بندی و امتیاز دهی به وکلا

کلام آخر اینکه هدف ما در باشگاه وکلا سرعت  ،کیفیت و رضایت در بستر یک فضای مجازی با قابلیت تداوم آن در فضای حقیقی می باشد.  اگر وکیل هستید باشگاه وکلا بستریست برای معرفی بهتر توانایی ها و تخصص ها و بیشتر دیده شدن شما . اگر هم به دنبال یک وکیل خوب و با تجربه هستید ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم. در هر صورت همه ی شما می توانید عضوی از خانواده ی ما باشید تا همه با هم یک اتفاق خوب را رقم بزنیم .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس