کد خبر 1290796
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
تک تیرانداز1

برنامه «سینما آی‌فیلم» این هفته به معرفی و گفت‌وگو با عوامل فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» اختصاص یافته است.

به گزارش مشرق، برنامه «سینما آی‌فیلم» این هفته به معرفی و گفت‌وگو با عوامل فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» اختصاص یافته است.

 برنامه هفتگی «سینما آی‌فیلم» به‌کارگردانی عطا جاوید، در این قسمت به سراغ فیلم «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری رفته است.

«تک‌تیرانداز» پس از دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین فیلم از نگاه ملی در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، از سی‌ام شهریور در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده است.

فیلمنامه این اثر که توسط بهنام علیزاده و رضا خمسه به نگارش درآمده، دربارهٔ یک تک تیرانداز ایرانی است به نام عبدالرسول زرین که در جنگ غوغا به پا کرده‌ و تمام عراقی‌ها دنبال او هستند تا او را از پا دربیاورند. سرهنگ راشد خمیس داوطلب می‌شود تا کارش را یکسره کند و…

«تک‌تیرانداز» سوژه‌ «سینما آی‌فیلم» شد

کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی، اسماعیل خلج و... بازیگران این فیلم سینمایی هستند.علی غفاری، ایراهیم اصغری، کامبیز دیرباز و امیررضا دلاوری در برنامه «سینما آی‌فیلم» درباره فیلمشان نکاتی را با بینندگان آی‌فیلم به اشتراک می‌گذارند.

«سینما آی‌فیلم» فردا شب، چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود. بازپخش این برنامه پنجشنبه ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 12
    یعنی یکی از ضعیف ترین فیلمها از هر لحاظ، داستان، طرح، فیلمنامه، فیلم برداری، جلوه ویژه، موسیقی، کارگردانی و ... حیف وقتی که عید پای این فیلم هدر شد
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      6 0
      خیلی هم زیبا بود هر کس صلیقه ای داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس