در چند سال اخیر به علت شیوع ویروس کرونا و هزینه های بالا و زندگی معشیتی سخت مردم، کمتر کسی نسبت به قبل به دنبال یادگیری زبان انگلیسی می رود، اما شما می توانید حتی در خانه تان با گوشی موبایل یا رایانه شخصی تان زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

  بهترین معلم خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی / دنیای زبان

راه های یادگیری زبان انگلیسی در خانه

برای یادگیری زبان انگلیسی راه های زیادی وجود دارد، می توانید کتاب بخوانید، فیلم ببینید کلمات و گرامر تکرار و تمرین کنید، تولید محتوا های که علاقه دارید را دنبال کنید، به موسیقی گوش دهید، با افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند صحبت کنید، و یا حتی می‌توانید با خودتان به زبان انگلیسی حرف بزنید زیرا هرچقدر بیشتر شما تمرین کنید بهتر نتیجه خواهید گرفت.

  • دیدن فیلم: امروزه هزاران فیلم به زبان انگلیسی ساخته می شود؛ می توانید با دیدن فیلم مورد علاقه تان هم از آن لذت ببرید هم به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید فیلم هایی همچون، ارباب حلقه ها، دزدان دریایی کارائیب، پارک ژوراسیک، هری پاتر، د کویین بهترین فیلم و سریالی است که می توانید با آن زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید. البته باید توجه داشته باشید که حتما باید تاحدودی زبان انگلیسی بلد باشید تا با دیدن فیلم انگلیسی مهرات خود را تقویت کنید.
  • رادیو انگلیسی زبان گوش دهیدیکی دیگر از راه هایی که می توانید در خانه زبان انگلیسی را یاد بگیرد انرا تقویت کنید گوش دادن به رادیو آنلاین است که همیشه در دسترستان است می باشد وحتی هنگام ظرف شستن ،کار کردن و بازی کردن به آن گوش دهید، گوش دادن یکی از بهترین راه ها نه تنها برای آموزش زبان انگلیسی بلکه برای تمامی زبان ها بکار می رود و روش بسیار موثری می باشد.
  • حتما بازی های ویدیویی را تجربه کنید: یکی از بهترین راههای که پیش روی شماست انجام بازی های رایانه ای می باشد زیرا در هنگام بازی خودتان کنترل شخصیت بازی را دارید که همین عمر بهتان این حس را القا می کند که خودتان در آنجا حضور دارید، می تواند تاثیر بسزایی روی یادگیری زبان انگلیسی تان داشته باشد چه بسا که بسیاری از گیمر ها از روی بازی ها زبان انگلیسی را آموختند و تعدادشان هم کم نیست.
  • اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی: اگر در اینترنت یادگیری زبان انگلیسی را جستجو کنید با انبوهی از اپلیکیشن های زبان انگلیسی مواجه می شوید با خودتان می گویید که کدامیشان مناسب من است، معمولا اپلیکیشن های زبان انگلیسی دارای پرداخت درون برنامه ای می باشند این به این منظور هست که شاید نصب برنامه رایگان باشد اما برای یادگیری زبان شما باید پکیج های برنامه را بخرید، اپلیکیشن هایی همچون Doulingo ، Babbel، Learnit، B-amooz نرم افزار های خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی می باشند که از سطح مبتدی تا پیشرفته را می توانید خریداری کرده و از آن استفاده کنید.
  • با دوستان خود که به زبان انگلیسی مسلط بوده و علاقمند به بحث و گفت و گو به زبان انگلیسی هستند، شروع به گفتمان کنید. یکی از بهترین راه های یادگیری در تعامل بودن با دیگران است یعنی با دوستان خود شروع به گفتگو کنید زیرا هر فردی دارای اطلاعاتی هست که ممکن است شما بلد نباشید و با گفت گو می توانید به دانش خود اضافه کنید. علاوه بر این محاوره ای صحبت کردن را بهتر یاد گرفته و می توانید منظورتان را واضح تر به طرف مقابل برسانید.

  بهترین معلم خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی / دنیای زبان

بهترین معلم خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی

اگر قصد دارید به سرعت در مدت زمان کم زبان انگلیسی را یا بگیرید معلم خصوصی می تواند گزینه ی مناسب تری برای شما باشد چراکه در اینصورت تمام تایم کلاس به شما اختصاص دارد و اگر معلم خصوصی خود را با دقت انتخاب کرده باشید می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. برای اینکه بتوانید بهترین معلم خصوصی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید بهتر است همه جوانب را بسنجید و سپس انتخاب کنید. معیار معلم خوب ممکن است از نظر هر شخصی متفاوت باشد اما یک سری معیار های کلی برای این انتخاب وجود دارد.

  • در انتخاب بهترین معلم خصوصی شما می توانید به نظرات شاگر های قبلی آن معلم توجه داشته باشید و سوالات خود را از آنها بپرسید و ببینید آیا از نتیجه راضی هستند یا خیر؟!
  • مورد دیگری که بهتر است به آن توجه کنید مدرک تحصیلی معلم می باشد که می تواند آیلتس، تافل و ... باشد.
  • موردی که در انتخاب معلم خصوصی بسیار تاثیر گذار می باشد نمونه فیلم تدریس آن معلم می باشد که می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند تا بتوانید تشخیص دهید مناسب شما می باشد و اینکه روش تدریس او روی شما تاثیر گذار است یا خیر؟! چراکه ممکن است روش تدریس یک معلم برای یک دانش آموز عالی باشد اما روی دانش آموز دیگر نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد.
  • دانشگاه و محل تحصیل و رشته ی تحصیلی معلم نیز می تواند یکی از معیار های انتخاب شما باشد. اینکه معلم شما در یک کشور انگلیسی زبان آموزش دیده باشد و در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده باشد باعث می شود او درک عمیق تری نسبت به زبان انگلیسی داشته باشد.
  • در جلسات اول می توانید توجه داشته باشید که آیا معلم بر زبان انگلیسی تسلط کامل دارد یا خیر؟!

  بهترین معلم خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی / دنیای زبان

جهت مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین معلم خصوصی برای یادگیری زبان های خارجی با کارشناسان موسسه دنیای زبان تماس بگیرید:

· تلفن : 02188936878

· تلفن همراه : 09123690991

· آدرس وب سایت:https://worldlanguage.ir


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس