کد خبر 1291352
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
معرفی هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View

سونی رویداد رونمایی از محصولات جدید اکسپریا را برگزار کرد و این مراسم تنها میزبان یک گوشی هوشمند جدید نبود بلکه سونی از هدست واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، رویداد امروز رونمایی از محصولات Xperia، با گوشی پرچمدار Xperia Pro I همراه بود. اما محصول دیگری که در این رویداد مورد توجه قرار گرفت، هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View بود. ژاپنی‌ها پیش از این نیز محصولاتی مشابه با Xperia View را روانه بازار کرده بودند. اما این اولین باری است که یک هدست واقعیت مجازی اکسپریا به صورت مستقل معرفی می‌شود.

اما باید بگوییم که این هدست، کاملاً مستقل نیست و به نمایشگر گوشی متکی است.بنابراین، باید گوشی اکسپریای واجد شرایط خود را به آن متصل کنید. این هدست، فقط و فقط از دو گوشی Xperia ۱ II و Xperia ۱ III پشتیبانی می‌کند. قاب آن نیز مشابه دو دستگاه مذکور است. اگرچه که سونی برای تبلیغ این هدست، می‌گوید که تصاویر واقعیت مجازی ۸K HDR در آن به نمایش در می‌آیند.

بیشتر بخوانید

عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی

ظاهراً این تنها یک اصطلاح بازاریابی است. زیرا نمایشگر دو گوشی پشتیبانی شده، وضوح ۴K دارد.

هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View، زاویه دید افقی ١٢٠ درجه را ارائه می‌دهد. لنز آن نیز ساختار هیبریدی با راندمان فوکوس بالا دارد. همچنین قابلیتی در آن وجود دارد که می‌توانید فاصله لنز با نمایشگر را به دلخواه تنظیم کنید. فرآیند استفاده از این هدست، نسبتاً ساده است. در ابتدا، پوشش جلوی آن را بردارید و گوشی را درون آن قرار دهید؛ تمام!

سونی یک اپلیکیشن اختصاصی را برای Xperia View در نظر گرفته است. این هدست واقعیت مجازی، دارای یک قابلیت راه اندازی است که موارد پشتیبانی شده توسط این هدست را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید محتوای ذخیره شده را در آن پخش کنید. خوشبختانه در این هدست واقعیت مجازی، بریدگی‌هایی وجود دارند که اجازه کنترل محتوای در حال پخش را می‌دهند.

این هدست، فاقد کنترلر جداگانه است. زیرا در آن، می‌توان با کلید تنظیم صدا، مکان نما را تنظیم کرد. این هدست واقعیت مجازی سونی، توسط نمایندگی رسمی این کمپانی در ژاپن با قیمت ٢٩,٧٠٠ ین (معادل ٢۶٠ دلار آمریکا یعنی حدود ۷.۲ میلیون تومان) به فروش می‌رسد ولی فعلاً خبری از عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

معرفی هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View +عکس

معرفی هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View +عکس

معرفی هدست واقعیت مجازی سونی Xperia View +عکس

منبع: ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس