آشوبگران بازی «مارسی- پاری‌سن‌ژرمن» نقره‌داغ شدند

تماشاگرانی که در دربی لوکلاسیک فرانسه دست به آشوب زدند، با جریمه‌هایی از سوی مقامات قضایی فرانسه مواجه شدند.

به گزارش مشرق، آن دسته از تماشاگران تیم فوتبال مارسی که در جریان تساوی بدون گل یکشنبه شب این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن در هفته یازدهم لوشامپیونه فرانسه در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی اشیایی را به طرف بازیکنان PSG پرتاب کردند و یکی از آنها هم وارد زمین شد، از سوی مقامات قضایی فرانسه نقره‌داغ شدند.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، تیم فوتبال مارسی فرانسه، لیگ لوشامپیونه فرانسه،

نشریه فرانسوی «پروونس» چاپ مارسی گزارش داد که احکام مختلفی برای ۲۱ نفری که به دلیل دست داشتن در آشوب در دربی لوکلاسیک بین مارسی و پاری‌سن‌ژرمن بازداشت شده‌اند، صادر شده است. بر اساس این گزارش، به ۱۴ نفر از هواداران مارسی که بازداشت شده‌اند، این فرصت داده شد که بلافاصله به اشتباه خود اعتراف کنند و قاضی احکامی از جریمه نقدی تا پنج ماه حبس تعلیقی را برای‌شان صادر کرده است. همه افرادی هم که متهم شده‌اند به مدت یک سال از حضور در ورزشگاه محروم شده‌اند و باید قبل از هر بازی مارسی خود را به دفتر پلیس معرفی کنند.

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، تیم فوتبال مارسی فرانسه، لیگ لوشامپیونه فرانسه،

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، تیم فوتبال مارسی فرانسه، لیگ لوشامپیونه فرانسه،

سایر هوادارانی هم که در جریان لوکلاسیک مشعل به دست داشتند با جریمه حبس تعلیقی روزانه همراه با تعهدات مشابه ممنوعیت حضور در ورزشگاه مواجه شدند. یک مرد ۴۱ ساله هم به دلیل توهین و تمرد در دادگاه حاضر شد. او در نهایت به اتهام شورش به ۶ ماه زندان محکوم شد که با پابند الکترونیکی از خانه قابل رهگیری خواهد بود. او که در حال بالا رفتن از در ورودی ورزشگاه بازداشت شده بود، همچنین از حضور در ورزشگاه محروم شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس