کد خبر 1291461
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
طرح ترافیک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آخرین جزئیات افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سید مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه شورای عالی ترافیک شهر تهران درباره مصوبات این جلسه گفت: جلسه هفتادم شورای عالی ترافیک شهر تهران با حضور اعضا برگزار شد.

او ادامه داد: اولین موضوعی که در دستور کار قرار داشت، تغییر ساعات در خصوص محدودیت طرح ترافیک بود. با توجه به اینکه در روزهای اول نیمه دوم سال معمولا با افزایش ترافیک مواجه هستیم و امسال نیز در مقایسه با شرایط پیش از کرونا نمودارها حدود ۱۸ درصد افزایش طول صف‌ها و معابر درگیر با سرعت کم را نشان می‌دادند، توجه به این موضوع اهمیت داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: بررسی‌ها نشان داد که یکی از این عوامل موثر بر این شرایط سنگین ترافیک، بی‌اثر شدن محدودیت‌های تردد اعمال‌شده در طرح ترافیک بود، زیرا اجرای طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ صبح به ساعت ۸:۳۰ صبح و از ۱۸:۰۰ به ۱۶:۰۰ تعییر کرده بود.

شفیعی ادامه داد: جمع‌بندی این شد که این ساعات تعییر کند. در گام اول از تاریخ ۱۰ آبان ساعات صبحگاهی طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح و ساعت عصر گاهی از ۱۶:۰۰ به ۱۷:۰۰ تغییر خواهد کرد.

او اضافه کرد: در گام بعدی، از روز بازگشایی مراکز آموزشی بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا بلافاصله در همان روز محدودیت از ۷:۳۰ به ساعت ۶:۳۰ صبح و از ۱۷:۰۰ به ۱۸:۰۰ تغییر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    10 5
    میبینم که شهرداری جدید تهران اشضتهای زیادی داره. یادمه افرطیا از شهرداری مردمی تهران انتقاد میکردن که طرح ترافیک میفروشه خوب الان که شهزداری دست افراطباست چرا هنوز داره طرح میفروشه؟
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    7 1
    این یعنی چی آخه؟؟؟ این حرف یعنی دیگه نمیشه با خودروی شخصی تو خیابونا تردد کرد. از 24 ساعت روز فقط 4 ساعت میشه با خودروی شخصی بیرون اومد. این خیلی مسخرس
  • بیگناه IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا باید جریمه شوم زمانی که از طرح ترافیک خارج میشوم؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    تجربه ۲ سال کرونا خیلی خوب نشان داد که ساعات زیاد طرح ترافیک نه تاثیر مهمی در کاهش آلودگی هوا دارد و نه کم کردن ترافیک... نمیگم محدودیت نباشه اما واقعا از ۶ صبح تا ۶ شب آزار مردمه اما متاسفانه شهرداری نمیتونه از عواید مالی طرح ترافیک بگذره مسئله اینه... کسی هم پیگیر نیست
  • محمد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    به نظر من باید از ساعت 6صبح تا 9شب کل تهران طرح ترافیک کرد چون مردم بی فرهنگ ما کاری کردن که هر ساعت از شبانه روز با ماشین میایی بیرون جز اعصاب خورد وپا درد چیزی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس