کد خبر 1302481
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
لیندو

بازیگر "۵ هم‌خون" با "ماهرشا علی" در فیلم "بلید" محصول مارول همبازی شد.

به گزارش مشرق، "دلروی لیندو" در حال پیوستن به بازیگران فیلم «بلید» محصول استودیو مارول  با بازی "ماهرشالا علی" در نقش هیبرید انسان و خون آشام است. لیندو که اخیراً در فیلم وسترن نت‌فلیکس با نام "هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین‌می‌خوری" ظاهر شد، اولین بازیگری است که از زمان خبر راه‌اندازی مجدد فیلم «بلید» به این جمع پیوست. 

"بسام طارق" کارگردان "مغول موگلی" کارگردانی این پروژه سینمایی را بر اساس فیلمنامه‌ای از استیسی اوسی-کافور (نویسنده سریال نگهبانان شبکه HBO) بر عهده دارد.

«دلروی لیندو» به پروژه جدید مارول پیوست

مشخص نیست که لیندو نقش چه کسی را بازی می‌کند، اما یک احتمال قوی بازی در نقش "جمال آفاری" است، که در پی‌نماهای مارول مردی است که "بلید" را در روش‌های شکار خون‌آشام در دوران جوانی بزرگ کرد و به او آموزش داد. در این کتب، جمال سیاه‌پوست است، اما در اقتباس سینمایی «بلید» در سال 1998 با بازی "وسلی اسنایپس"، این شخصیت به "آبراهام ویسلر" تغییر نام داد و بازیگر سفیدپوست "کریس کریستوفرسون" برای بازی در این نقش انتخاب شد.

کمپانی مارول هنوز تاریخ اکران «بلید» را اعلام نکرده است، اما تماشاگران انتظار دارند این فیلم در پاییز 2023 اکران شود.

لیندو یک همکاری تحسین شده دیگر با "اسپایک لی" در فیلم "5 هم‌خون" داشت. در فیلم حماسی-وسترن "هرچه قوی‌تر، سخت‌تر زمین‌می‌خوری"، او نقش "باس ریوز"، یک قانونگذار واقعی را بازی می‌کند که الهام بخش کاراکتر داستانی "تکاور تنها" بود. این بازیگر در ادامه در سریال "پسران آنسی" به کارگردانی "نیل گیمن" در آمازون ظاهر خواهد شد و قرار است اولین کارگردانی خود را با فیلم "مردم جباری" انجام دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس