توصیه سفارت ایران در آفریقای جنوبی در پی شیوع سویه جدید کرونا

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا در پی شیوع سویه جدید کرونا در آفریقای جنوبی در اطلاعیه‌ای از شهروندان مقیم ۶ کشور آفریقایی خواست ضمن حفظ آرامش در صورت بروز هر مشکلی با سفارت تماس بگیرند.

به گزارش مشرق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پرتوریا، طی اطلاعیه‌ای خطاب به ایرانیان مقیم و غیرمقیم در کشورهای جنوب آفریقا اعلام کرد: با توجه به مشاهده سویه جدید کرونا در ۶ کشور جنوب آفریقا شامل آفریقای جنوبی، زیمبابوه، نامیبیا، بوتسوانا، لسوتو و اسواتینی و لغو پرواز برخی شرکت‌های هوایی و نیز محدودیت‌هایی که در این کشورها ایجاد شده و ممکن است موجب ایجاد مشکلاتی بخصوص در زمینه بازگشت ایرانیان به میهن شود، ‌از ایرانیان عزیز در آفریقای جنوبی و کشورهای جنوب آفریقا تقاضا داریم ضمن حفظ آرامش و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده توسط کشورهای محل اقامت، چنانچه در خصوص اقامتشان در این شرایط و یا هر مورد دیگری متاثر از این وضعیت مشکلی برای ایشان ایجاد شد، حتما با سفارت و بخصوص بخش کنسولی تماس حاصل نمایند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه اضافه کرد: شماره تماس و رایانامه نمایندگی در صفحه تارنمای سفارت به آدرس southafrica.mfa.ir موجود است. ضمن آنکه سفارت آخرین اطلاعات و اخبار مربوطه را از طریق گروه‌هایی که قبلا در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده، به اطلاع خواهد رساند و ایرانیان عزیز می‌توانند از طریق این گروه‌ها مستقیما با همکاران سفارت در تماس بوده و سوالات و مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارند.

در پایان این اطلاعیه عنوان شده است: امیدواریم این دوره که موجب نگرانی ایرانیان عزیز در جنوب آفریقا و خانواده‌های ایشان شده هر چه سریعتر به پایان برسد و شرایط بهتری ایجاد شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    از وزارت بهداشت و ستاد محترم کرونا تقاضامندیم دستور تعطیلی دانشگاه و مدارس را صادر کند یکی از دوستان گفت سر کلاس دانشگاه استاد هم داشته عطسه میکرده و هم سرفه آیا اگر کسی از دانشجویان مبتلا به کرونا شود و برود خانواده خود را هم آلوده کند و در سطح جامعه بگردد چه کسی باید پاسخگو باشد مخصوصا که الان ویروس آفریقایی اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس