ظلم تاجزاده و حجاریان به کشاورزان ایرانی

امروز جوانان عزیز ایران می توانند تبعات معضل کم آبی را به حداقل ممکن برسانند. شرط تحقق این مسئله آن است که طرفداران «تز آبگوشت بزباش» و مروجان شعار «ما نمی توانیم» کمی هم به فکر مردم باشند.

سرویس سیاست مشرق -   «سعید حجاریان» از افراطیون اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ – مهرماه ۹۸- در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «من گفتم اتم و مشتقاتش به کار ما نمی‌آید و حتی استفاده صلح‌آمیزش برای ما پرمخاطره و پرهزینه است؛ ‌ چه یک گرم، چه صد کیلو؛ چه غنای یک درصد، چه ۲۰ درصد. البته من منکر تحقیقات و کارهای دانشگاهی نیستم اما در چارچوب پادمان‌های بین‌المللی. این تقسیم‌بندی به‌گمان من همچنان معتبر است».

«مصطفی تاجزاده» از اعضای تندرو طیف اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ نیز بهمن ۹۲- در سایت ضدانقلاب کلمه در مطلبی با عنوان «یا نان یا انرژی هسته ای» نوشته بود: «سلسله کیم ایل سونگ، بمب هسته ای را به قیمت فلاکت ملت خویش برگزیده و کره شمالی را به یکی از فقیرترین و منزوی ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. بمب اتم و موشک بالستیک دارد، اما نان ندارد. به همین دلیل اولین خواسته آن دولت در هر توافقی با غرب، دریافت چند هزار تن گندم بیشتر است تا اندکی از درد گرسنگی مردمش بکاهد».

ظلم تاجزاده و حجاریان به کشاورزان ایرانی/خیانت افراطیون اصلاح طلب به مردم ایران با هجمه به صنعت هسته‌ای

همچنین «احمد شیرزاد» از نمایندگان تندرو مجلس ششم- آذر ۹۳- در میزگردی در دانشگاه تهران گفت: «هیچکس در ایران نمی‌داند که ما به چه دلیلی به مسیر هسته‌ای شدن پا گذاشته‌ایم و این امر دقیقاً به مانند ادامه جنگ بعد از آزادسازی خرمشهر بود در حالیکه برخی افراد شعارهایی مانند راه قدس از کربلا می‌گذرد را بیان می‌کردند... از این چاه (صنعت هسته‌ای) آبی در نمی‌آید، مگر اینکه برای برخی افراد نانی درآید. از سال ۸۲ تاکنون دریغ از یک لیوان آب برای کشور». 

ظلم تاجزاده و حجاریان به کشاورزان ایرانی/خیانت افراطیون اصلاح طلب به مردم ایران با هجمه به صنعت هسته‌ای

«صادق زیباکلام» از فعالین اصلاح طلب نیز در همین میزگرد گفت: «فعالیت‌های هسته‌ای دست کم از سال ۸۲ به این سو خیلی شیره گلوسوزی برای مملکت نبوده است، نه از نظر پیشرفت علمی خیلی خبری بوده و نه از لحاظ اقتصادی و چه بسا با مطالبی که مطرح شد به ضرر ما بوده است...من معتقدم آنقدر که هسته‌ای به ما ضرر زده است جنگ نزده است».

ظلم تاجزاده و حجاریان به کشاورزان ایرانی/خیانت افراطیون اصلاح طلب به مردم ایران با هجمه به صنعت هسته‌ای

این افراد با هجمه به صنعت هسته ای، آن را صرفا یک فناوری هزینه بر و بی فایده جلوه داده و اینگونه القاء کردند که اگر روزی صنعت هسته ای نیز تعطیل شد، مردم ایران متضرر نخواهند شد.

رهبر معظم انقلاب- ۲۰ فروردین ۱۳۹۴- فرمودند: «مسئولین بدانند دستاورد کنونی هسته‌ای ما چیز باارزشی است؛ این را بدانند؛ به چشم کم‌ارزش و چیز سبک به آن نگاه نکنند. صنعت هسته‌ای برای یک کشور، یک ضرورت است. اینکه بعضی از روشنفکرنماها قلم بردارند و قلم بزنند که «آقا ما صنعت هسته‌ای را میخواهیم چه‌کار کنیم» این فریب است؛ این شبیه همان حرفی است که زمان قاجارها وقتی نفت کشف شده بود و انگلیسها آمده بودند میخواستند نفت را ببرند، اینجا دولتمرد قاجاری میگفت ما این مادّه‌ی بدبوی عَفِن را میخواهیم چه‌کار کنیم، بگذارید بردارند ببرند! این شبیه آن است. صنعت هسته‌ای برای یک کشور یک ضرورت است؛ هم برای انرژی، هم برای داروهای هسته‌ای که بسیار مهم است، هم برای تبدیل آب دریا به آب شیرین، و هم برای بسیاری از نیازهای دیگر در زمینه‌ی کشاورزی و غیر کشاورزی. صنعت هسته‌ای در دنیا، یک صنعت پیشرفته است، یک صنعت مهم است».

ظلم تاجزاده و حجاریان به کشاورزان ایرانی/خیانت افراطیون اصلاح طلب به مردم ایران با هجمه به صنعت هسته‌ای

مقام معظم رهبری در بیانات مذکور تاکید کردند که «صنعت هسته ای برای کشور یک ضرورت است»؛ ایشان تبدیل آب دریا به آب شیرین را یکی از فواید و نتایج بکارگیری صنعت هسته ای برشمردند.

در حال حاضر کمبود آب و آلودگی منابع آبی به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جوامع شهری و به خصوص کلانشهرها در اقصی نقاط جهان بدل شده است. به طور کلی کمبود آب یک مشکل بزرگ جهانی است و هر ساله شاهد آن هستیم که کشورهای جدیدی به جمع کشورهای کم‌آب جهان اضافه می‌شوند. با توجه به اقلیم گرم و خشک ایران، کشور ما نیز با مشکل کم آبی مواجه است.

 در حال حاضر علاوه بر کاهش بارش نزولات آسمانی، ضعف مدیریت منابع و الگوی نادرست مصرف نیز در تشدید کم آبی موثر بوده است. یکی از روش های مقابله با مسئله کم آبی، استفاده از آب دریا به عنوان منبع مصرفی آب است؛ روشی که اکنون در برخی کشورهای جهان در حال اجرا می باشد.

یکی از کاربردهای صنعت هسته ای، تبدیل آب دریا به آب شیرین است. در حقیقت از گرمای رآکتور هسته‌ای یا برق تولیدشده از آنها در روند شیرین کردن آب استفاده می شود. این تأسیسات می‌توانند هم به طور اختصاصی برای شیرین کردن آب ساخته شوند و هم شیرین کردن آب به عنوان کاربرد دوم آنها در کنار تولید برق محسوب شود.

در روزهای گذشته افراطیون اصلاح طلب با پاک کردن صورت مسئله، خود را حامی اصلی کشاورزان اصفهانی جا زدند. این در حالی است که این طیف با هجمه به صنعت هسته ای و محروم کردن کشور در بهره مندی از فواید صنعت هسته ای، موجب ظلم به مردم و از جمله کشاورزان عزیز کشورمان شده است.

طیف تندرو اصلاح طلب در تیرماه سالجاری نیز با هجمه به حاکمیت، در مسئله قطعی سراسری برق، خود را شاکی جا زده و فریاد وامصیبتا سر داد.

این در حالی است که بی‌برقی‌هایی که در بهار و تابستان سالجاری دامن مردم ایران را گرفت، زنده‌کننده همین مرثیه بزرگ در اذهان عمومی است. مرثیه‌ای به نام «مخالفت با انرژی هسته‌ای» و محروم‌سازی کشور از صنعتی پیشرو که نه‌تنها می‌توانست روشنایی چراغ خانه‌های ایرانی را تا همیشه تضمین کند، بلکه می‌توانست موتور محرکه بسیاری از صنایع دیگر شده و رشد اقتصادی چشمگیری را برای کشور به ارمغان بیاورد.

رهبر معظم انقلاب- ۱۳ دی ۸۶- حدود ۱۴ سال قبل در دیدار دانشجویان دانشگاه های استان یزد فرمودند: « در داخل کشور خودمان جنجال راه انداختند که آقا انرژی هسته‌ای هزینه‌ی بدون سود است؛ چرا دارید این کار را میکنید؟ ...اول گفتند نمیشود، نمیتوانیم؛ بعد که دیدند توانستیم، گفتند آقا این هزینه‌ای است که سود ندارد، فایده‌ای ندارد».

ایشان در ادامه تاکید کردند: «چطور فایده‌ای ندارد؟ ما برای بیست سال دیگر حداقل بایستی بیست هزار مگاوات برق از انرژی هسته‌ای به دست بیاوریم. برآوردی که برای مصرف انرژی در کشور و تولید برقِ مورد نیاز کرده‌اند، حداقل بیست هزار مگاوات باید از طریق انرژی هسته‌ای باشد؛ والّا ما باید برق را از دیگران گدائی کنیم؛ یا اگر نتوانستیم گدائی کنیم، یا ننگمان آمد، یا به ما ندادند، از خیر چیزهائی که با نیروی برق میچرخد، باید بگذریم؛ از کارخانه، از تولید، از بسیاری از ابزارهای پیشرفت. خب، ما کِی شروع کنیم تا بتوانیم بیست هزار مگاوات را بیست سال دیگر به دست بیاوریم؟ الان اگر دیر هم نشده باشد، قطعاً زود نیست».

ظلم تاجزاده و حجاریان به کشاورزان ایرانی/خیانت افراطیون اصلاح طلب به مردم ایران با هجمه به صنعت هسته‌ای

روزنامه آرمان- ۶ آذر ۱۴۰۰- در مطلبی با عنوان «آب خوردن هم به احیای برجام گره خورده» به قلم «عبدالرضا فرجی راد» فعال اصلاح طلب و دیپلمات سابق نوشت: «حل مشکلات آبی به پول و بودجه کافی نیاز دارد. این بودجه و پول از کجا می‌آید از فروش آزادانه نفت و صادرات دیگر تولیدات داخلی کشور به واسطه احیای برجام، لغو تحریم‌ها و نیز بازگشت منابع درآمدی در سایه روابط آزاد بانکی و مالی. بنابراین مذاکرات ما با۱+۴و آمریکا در وین باید به احیای برجام و لغو تحریم ها منجر شود و از طرف دیگر باید اختلافات مان را با FATF حل کنیم تا دوباره دست دولت برای حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه آبی باز شود».

همان جریانی که دیروز ساخت پالایشگاه را بی فایده و واردات بنزین را امری اجتناب ناپذیر قلمداد می کرد، حالا مدعی است که قطعی برق به دلیل تحریم هاست و آب خوردن مردم نیز در گرو احیای برجام است.

دیروز جوانان نخبه، مومن و انقلابی در اقدامی جهادی با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ایران را در تولید بنزین خودکفا کرده و امروز هم همان جوانان عزیز می توانند تبعات معضل  کم آبی را به حداقل ممکن برسانند. شرط تحقق این مسئله آن است که طرفداران «تز آبگوشت بزباش» و مدافعان شعار «ما نمی توانیم» کمی هم به فکر مردم باشند و منافع ملی و عزت مردم ایران برای آنها دغدغه باشد و آن را لگدمال نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • شهاب سنگ IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    48 7
    مزدورزاده . مزدوریان .مزدور کلام ( کدخداپرست ... .پیاده نظام رژیم کودک کش اسرائیل.بزدل تسلیم طلب و بی غیرت...)
    • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      13 3
      سلام - - در سخن گفتن و تصميم گيرى خدا را فراموش نكنيم
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      1 11
      جان ناقابلم فدای اصلاحات. هر چی از صنعت هسته ای داریم مدیون اصلاحات و دولت دکتر روحانی کبیریم. بعد از خروج امریکا از برجام دولت دکتر روحانی کبیر بود که یک سری از محدودیت های هسته ای رو لغو کرد!
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      13 2
      مقاله نویس روزنامه آرمان پاسخگو باشد در 8 سال دولت حجت الاسلام هاشمی که تحریم بانکی و نفتی و لیست سیاه FATF نبود چرا قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین چندین برابر شد و شد و تورم و شاخص فلاکت رکورد زد ؟!
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      5 3
      مشکلات ریز و درشت مملکت نتیجه سوء مدیریت افراطیون افساد طلب و دوستان و همفکران حجاریان و تاجزاده و زیباکلام است به هسته ای مربوط نیست.
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      4 0
      بعید میدونم لقمه های حرامی که اینها از قِبَل رانتها خوردند، دلسوز مردم انقلابی بشوند! اولادهای اینها هم کم از خودشون ندارند... عجیب دشمنی با انقلاب و عزت اسلام دارند عجیب...!
    • حیدر صالح IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      10 1
      مغز های کوچک زنگ زده یعنی اصلاحچی
    • بختیاری IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      4 0
      شما که تا دیروز شعار چرخش سانترفیوژ و چرخش صنعت و رونق سفره ملت رو فریاد میزدید چه شد که حالا میگید یا نان یا هسته ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این نشون میده همه حرفهای شما دروغ و نقشه بوده و در واقع نقشه داشتید با جملات دروغ و فریبنده پله پله ایران پرقدرت را به زیر بکشید جهت خشنودی نتان یابوی قشنگ کلام!!!!
    • سعید MD ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      3 2
      حجاریان ، تاجزاده و زشتکلام همنوا با ضد انقلابها و مناقفان جدی کشور هستند
    • MD ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      1 1
      منافقان در قالب عبارت مردم فریبی و دلسوزی مردم ریشه پیشرفت و حل مشکلات مردم را می زنند انرژی هسته ای یک ضرورت است و انها که ضد کشور هستند ضد مردم هستند در قالب دلسوزی برای کشور تیشه به ریشه کشور می زنند
    • MD ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      1 2
      دوره دولت روحانی دولت پرورش منافقان بود
    • سوخته IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 2
      قیافه این دو مثل دو چشم شیطان هستند مشرق خاهشن عکس این دو را دیگر نگزار حالمان خراب میشود
  • DE ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    29 2
    سایت کلمه یک سایت مرتجع وهابی و ضدشیعه و ضد ایرانی ست . یک ایرانی شیعه و دلسوز مردم هیچوقت با چنین شبکه ای مصاحبه نمیکنه .
    • US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      1 2
      اگر اصلاح طلبان یک حرف درست زده باشند در مورد همین قضیه هسته ای است
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 2
      افساد طلبان با این افکارشون قجرها را رو سفید کردند.
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 1
      سایت کلمه فرق داره خوشگلم
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    19 2
    نشد یه روز بیایم سایت عکس اینارو نبینیم لااقل عکساشونو نذارید
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 1
      دقیقا
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 1
      ... اینجا_ ... اونجا. ... هرجا !!
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      5 0
      باور کن منهم حس شما را دارم . وقتی عکس اینها را می بینم احساس می کنم اینها می خواهند به خون شهدا خیانت کنند . بدم میاد ازشون .
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      3 1
      زیباکلام و دارو دستشون مثل زبل خان می مونن همیشه مدعی اما دریغ از یک نتیجه
  • حسین IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    25 1
    این 50 تا60تااصلاح طلب رو بازخواست کنید تایه نفسی بکشیم!
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      8 0
      افساد طلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور هستن.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    17 2
    تا كي بايد فتنه طلبان !!!با راهبرد فرار به جلو ضمن نفي مسؤليت دولت هاي مورد حمايت در ايجاد شرايط نابسامان اقتصادي واجتماعي ،بر ضدمنافع ملي وبه حساب دشمنان ملت جيغ بنفش سردهند!!!؟؟؟؟
  • !! IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    18 3
    پیاده نظام داخلی دشمن !!
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 0
      دقیقا
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    4 12
    تا الان هزاران میلیارد به طور مستقیم و صدها هزار میلیارد به طور غیرمستقیم و تحریم‌های هسته ای به کشور هزینه اضافه وارد شده.اینکه اصلاح‌طلبان بگن یا نکن فرقی در اصل مطلب ایجاد نمی کنه. تولید برق هسته ای با این شرایط هزاران درصد ضرر مالی داشته
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 0
      قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای نفتی و بانکی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بود.
    • اسماعیل منصوری IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      3 0
      آی کیو همه می دونن هسته ای بهانه است،اومدیم فردا گقتن باید بل تجزیه کردستان و خوزستان و آذربایجان و سیستان و بلوچستان موافقت کنید لابد بازهم می گید بزار راحت بشیم این خاک هم برامون هزینه داره
    • تبریری IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      2 0
      جناب مثلا کارشناس، این مبالغ رو از کجا و از کدوم کاوش علمی استخراج فرموده اید؟؟؟؟ البته اگر نشخوار غذای! غرب نباشد!!!؟
  • سید فروزان CH ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    13 2
    حجاریان و امثالهم بدانند ،شماها بکار مملکت نمیایید، جز خباثت عملکرد دیگری نداشته و ندارید دهان خود را ببندید
  • قادر IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    4 2
    علم هسته ای فقط گره زدید به غنی سازی .تولید برق. این واقعیت باید بپذیرید که ذخایر اکتشافی اورانیوم ما برای تولید برق بسیار کمه . نهایت سی سال کشور با دو راکتور مشابهه بوشهر. انرژی هسته ای پایه ای برای علم متالوژی کشوره. اگه قراره تو آینده دست از خام فروشی نفت و فلزات متانول و.. برداریم بشیم اقتصاد مقاومتی ضد تحریم. اگه قراره ماهواره بر بسازیم،اگه قراره موتور جنگنده بسازیم اگه قراره تو صنعت پتروشیمی و کاتالیست ها خودکفای واقعی باشیم اگه قراره حداقل تلفن همراه خودمون بسازیم (یک سوم حجم واردات تجاری فعلیمون) سایر ادوات الکترونیکی، اپتیکی و لیزری حرفی برای گفتن داشته باشیم اگه قراره اصلاح نباتات کاری کنیم با کمترین اب بیشترین بهره وری تو نهاده دامی و روغنی حداقل داشته باشیم. باید متریال داشته باشیم و راهش فقط فقط سرمایه گذاری تو صنعت پرهزینه انرژی هسته ای
    • تبریزی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      2 0
      راست و غلط و دروغ را قاطی هم کردی، صنعت هسته ای آنگونه که شما نوشته اید پر هزینه نیست که اگر هم باشد طبق علم اقتصاد سود تابعی از مقدار سرمایه گذاری هست که در بعضی موارد مانند هسته ای که موتور محرکه چند علم و صنعت دیگر هست
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    5 0
    اینا ... هستن
  • سیدمهدی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 6
    اب شیرین کن هایی که عربستان کویت قطر بحرین دارن ارتباطی به هسته ای نداره دوما اب شیرین کن هم بخاطر پسابش برای محیط زیست مضره ودرقیاس بزرگ باید استفاده بشه سوما ما ۴۰ ۵۰ میلیارددلار هزینه واقعی وچندین میلیارد هزینه پنهان واس انرژی هسته ای کردیم تاالان حتی برق یک استان کشورهم ازنیروگاه بوشهر تامین نمیشه
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    5 1
    بلا تشبیه عین داعشی ها اشاره میکنند.
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    6 0
    اگر امروز جمهوری اسلامی دنبال هسته ای نبود یک عده بی ... چه غوغای در محکومیت جمهوری اسلامی بخاطرمحروم بودن از علم روز که نمی کردن ولی امروز میکن ما هسته ای لازم نداریم همینقدر بی...
  • تک سوار DE ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    4 0
    الان چهار روزه دارید هرکاری که اینها می کنن رو تیتر می زنید. چرا این قدر خودتون رو متعهد می دونید به پوشش خبری تاجزاده؟
  • Aliostad IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    4 1
    سلام. بالاخره ما نفهمیدم اینها آفتاب پرستند یا مثلا اصلاح طلب!!!روزانه رنگ به رنگ میشن بخدا قسم ملت ایران تا صد سال دیگه مدیون شاهکار های شما هستند.آخه کاری که دا عش و اسراییل.آمریکا و ووو نتونستن بر علیه ایران و ایرانی انجام بدن شما تو هشت سال انجام دادین .بی انصافی است اگر مردم بیشتر از این از شما درخواستی بکند.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    7 0
    شما کی میخواهید ساکت شید
  • شاهد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    6 0
    اینها چرا ساکت نمیشن . . . . .
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    10 1
    خدا ازشون نگذره
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 0
    در سخن گفتن و تصميم گيرى خدا را فراموش نكنيم.
    • محمود IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
      1 0
      یکی به این مغزهای متفکر اصلاح طلب بفرمایید.این قدر حرص نخورید.دستان مبارک را پایین بیاورید.خدا تا حال با ما بوده است .از درب خانه کدخدا دور شوید شایدو شاید رستگار شدید
  • محمدایوب IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    4 1
    شبکه 3سیما روز جمعه مستندی تحت عنوان ماجرای نیمروز مربوط به کارهایی که محسن فخری زاده دانشمند هسته ای در خصوص پیشرفت علم وچند صنعت ازجمله هسته ای انجام داد پخش کرد رسانه ملی باید این اصلاح طلبان را بیاورد و بگویند به جز وطن فروشی وخدمت برای غرب چه غلطی کردند
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    1 0
    همین الان هم رئاکتور هسته ای بوشهر تحریم نیست و سوخت هم توسط روسیه تامین می شود. هیچ کس با ساخت رئاکتور هسته ای برای شیرین سازی آب دریا مشکلی نداشته و ندارد. مشکل فقط غنی سازی است!
  • علی آقا IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    4 1
    قابل توجه افسران جنگ نرم صهیونیستها؟!در24سال دولت رفسنجانی.خاتمی.روحانی درسایرحوضها(اقتصاد.فرهنگ )چه گلی به سرملت زدید که راجع به موضوعی که نه دانش آنرادارید ونه اطلاعاتش اظهار فضل میکنید؟اگر ح... درخصوص انفجار حزب جمهوری ونخست وزیری محاکمه وت... مع سیاسی وزارت کشوروقت درفتنه78 محاکمه شده بوداوضاع کشور خیلی بهتربود
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    4 0
    هزار مییلیار مستقیم و صدها هزار غیر مستقیم( مطالعه و تحقیق داشته باشی میفهمی با هسته ای چ کارها میشه انجام داد ی بچه هم میدونه هسته ای فقط برق نیس) (در مورد اصلاح طلبان هم باید بدونی خسارتی ک این طیف وارد کرده ب اندازه صدها هسته ایه)( در ضمن تحریمها ی دلیل و بهانه میخولست ک هسته ای رو انتخاب کردن و اگه هسته ای نبود ی مورد دیگه انتخاب میکردن)
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    5 0
    همه یطرف درقلوهای... یک طرف
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    5 0
    خیلی جالبه اصلاح طلبا از یه طرف با افتضاح جنبش سبز تحریمهارو به مردم ایران تحمیل کردن از اون طرف با بهانه برداشتن تحریمها و گردش همزمان چرخ سانتریفیوژها و چرخ زندگی مردم تو انتخابات سال 92 و 96 رای همین مردم رو گرفتن از یه طرف دیگه وقتی دیدن یه دولت مردمی بدون سر دادن هر گونه شعاری در مورد تحریمها رای آورد حالا دارن بهشون میگن کاسبان تحریم ! یعنی اینقدر پررویی ممکنه ؟! برین از روانشناسا بپرسین وقاحت و پررویی تا این حد اصلا غیر ممکنه اینها در یک کلام مشکل روانی دارند ! این دیگر پررویی نیست ! و کسانی که از این به بعد ادعای اینها را باور کنند باید روزی سه مرتبه خاک بر روی سرشان بریزند ! مگر میشود کسی خودش دزدی کند و دیگران را دزد بداند ؟! اگر مجرمی که دزدی کرده و دیگران را دزد بداند قاضی او را به روانپزشک معرفی می کند نه زندان ! باور کنید اینها قاطی کرده اند ! کاسبی تحریم درجه دارد کاسب سوم کاسب دوم و کاسب تمام ! اینها کاسب تمامند ! یعنی کاسب تحریم با مهر استانداد یورو 5 ! یعنی اگر تحریم نبود اینها اصلا وجود خارجی نداشتند !
  • جلال IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    6 0
    یکی از ترفندهای بسیار موفق غرب در کشورهای دیگر برای این که نتوانند از سلطه آنها خارج شوند این است که طبقه‌ای از کسانی که غربزده هستند و برای تامین منافع نظام سلطه نفس میکشند و گام بر می دارند را با مزد یا مجانی برای اخلال در استقلال آن کشورها قرار داده تا همیشه مولفه های قدرت یابی آن کشورها را نابود کنند و برای این نابودی هم در تریبونها و روزنامه‌های زنجیره‌ای خودشان نظریه پردازی کنند.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    6 0
    سلسله کیم ایل سونگ، بمب هسته ای را به قیمت فلاکت ملت خویش برگزیده و کره شمالی را به یکی از فقیرترین و منزوی ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. بمب اتم و موشک بالستیک دارد، اما نان ندارد./// تاجزاده بیسواد باز شیپور را برعکس باد کرد.تاجزاده بیسواد توضیح دهد مصر که در زمان انور سادات و مبارک (48 سال) نوکر آمریکا بوده چرا مشکل نان دارد و مردمش بشدت فقیرند . همینطور پاکستان.
    • FR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      0 0
      شما کم عقل ها میگید هر کی روابط عادی با آمریکا و غرب داشت آمریکا و غرب میگن بفرما این تکنولوژی این پیشرفت این رفاه بفرما از ما هم بزن جلو آخه؟
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    3 0
    کسی مخالف ساخت نیروگاه نیست بحث بر سر منبع سوخت نیروگاه هسته ای است که البته ما منابع کمی برای این کار داریم در ظمن برای تولید برق نیز ما جزو کشورهایی با دریافت تابش خورشید بالا هستیم که میتوان از این راه اروپا را هم تامیین برق کنیم
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 0
    تنها یک کلمه: ... سیاسی. شاید هم یه پا اونورتر!!!!
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    2 0
    سلام خسته نباشید ترا خدا عکس این ... را به هر بهانه تیتر نکنید خودتان اینها را با این کارتون تبلیغ میکنید اخه اینها کی هستند که به هر بهانه ایی عکسشان را میگذارید
  • BE ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    5 0
    لنگه کفشم تو صورته جفتتون
  • FR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    7 0
    اصلاح طلبهای ت.....ع اور که تبدیل به تنفر اور هم شده اند .. انگار روح انسان در وی نیست !
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    2 0
    حالا پیش نرفتن صنعت هسته ای رو به مصاحبه چهارتا آدم شاخ شکسته ربط ندین. مشکل لابد جای دیگه ای بوده
  • mojtaba SE ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    4 1
    اینان آرزوشان نابودی سرنوشت ایران و آیندگان ایران است,
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    7 0
    غرب گدایان در 8 ساله امتحان خودرا پس دادند جز غارت بیت المال ایجاد نازضایتی هنری دیگری ندارند جاده صاف کنان دشمنان باید محاکمه گردند وگرنه طلبکار هم میشوند
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    6 0
    وجدانا این سرسپردگان به غرب اصلا یک کار درست وحسابی برای کشور انجام دادند که اینگونه خودشان را نخود هر آش میکنند تاج زاده تا حال چه کاری مفیدی انجام داده است یا این به اصطلاح زیبا کلام. کشور به حرفهای ایشان چه نیازی دارد؟ حرفهای ایشان را سران آمریکا هم میزند دیگه به حرفهای دیکته گونه زیبا کلام نیازی نیست
  • سیامک DE ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    5 0
    جالب اینکه رفتارها و طرز شخصیت های تمامی اشخاص خودکم بین و بی اعتماد به نفس مشابه یک دیگر می باشد و همه آنان اختلالات بسیار شدید روحی و روانی دارند و مبتلا به نوعی بیماری ضعیف الحالی و خودکم بینی و خود تحقیری و خود کوچکی هستند.
  • ارتین IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    6 0
    تاجر زاده بغل دستش زمان کرباسچیان بامملکت چکار کردند
  • فهیم IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    4 0
    نابودی باغات چای در دوران حکومت مدعیان اصلاحات یکی از افتخارات تاج زاده است ......
  • كريم IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    1 1
    اي تاجزاده سلطنت طلب و اي تمامي شماهايي كه نوكر آمريكا بودن و مهر خيانت كردن به مردم ايران بر شما خورده شده است. بدانيد كه اين تحليلهاي آبدوغ خياري فقط به درد خودتان و اربابانتان مي خورد و بس. ننگ بر سران فتنه 88 و حاميانشان باد.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    اینطوری که بدبخت میشیم!؟
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    این مدعیان دموکراسی صوری وشیفتگان استکبار به خودشان نمیگویند آینده(انقلاب،اسلام،عدالت،امنیت،اقتدار،خودکفایی،استقلال ومنافع ایران وایرانی...)درشرای ط حساس حال وآینده ایران،منطقه ودنیا با وجود(استکبارزورگو،انحصارطلب،تحمیلگر،غارتگر،اشغالگر،استعمارگری نوین،مصرافگرایی ده برابر بقیه کل مردم دنیا،نابودی مخیط زیست توسط این استکبارگران ونوکرهایشان،هزاران کلاهک اتمی،گاوهای شیرده،منافقان،امتیازیها،مفسدان ،خائنین وجنایتکاران داخلی وخارجی و....)چه خواهدشد اگر تسلیم خواسته هایشان شویم!؟وبحای این هایوهوها چرا دنبال منافع مملکت وبه فرصت تبدیل کردن تحریمها،حل مشکلات ازطریق نخبگان واقعی مملکت ومبارزه با مفسدان خودی ونخودی نیستند!؟
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    این مدعیان منافع ملی فقط وفقط یک دلیل منطقی بیآورند که چرا میخواهند با استکبار غارتگر تحمیل گر اشعالگر زورگدی انحصار طلب نابود گر تروریست ....سازش کننید!!!!!؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    در(سازمان ملل،دادگاه های بین المللی،کنفرانس اسلامی ومدعیان دموکراسی صوری وحقوق بشری وتمام مردم دنیا...)باید فقط  یک سوال مطرح واعلام شود؛که چرا کشورهای استکباری واستعمارگر نوین باهمدستی باهم(ازحق وتو برخوردارباشند،از انواع سلاحهای کشتار جمعی برخوردباشند، ازانواع انرزیهای هسته ای برخوردارباشند،دهها برابر کشورهای دیگر دنیا ثروت ومصرفگرایی داشته باشندومحیط زیست،جنگلها،جانداران را نابود وغارت کنند-نفت،گاز،منابع،معادن،ذخایز... دنیارا بوسیله گاوهای شیرده.... غارت کنند،اشغالگر،تحمیلگر،زورگو،انحصار طلب،مداخله جو،خائن،دروغگو،فاسد،جنایتکار وتروریست ....باشند)ولی کشورهای دیگه باید به بدترین وشدیدترین روشها تحریم شوندوحتی دست از (انقلاب،دین،مذهب،عقاید،اقتدار،استقلال،خودکفایی،اقتصاد،سیاستها،روابط ومنافعشان...)بکشند!تا آنها غارت ونابودشان کنندوخودشان به برنامه ها،منافع وبه اصطلاح پیشزفتهایشان برسند!!!؟؟؟
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    حیات این مفسدین ضد مردم به رجز خوانی امریکا بند است وبا خفه شدن کدخدا وتو گوشی خوردن های ممتد این شیاطین داخلی هم.به چاه درخواهند افتاد.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    مشرق ممنون مطهرات بدون شناخت نجاسات وزیان ان ارزش واقعیش روشن نمی شود همخوبی مطهرات مارا بسویش جذب میکند وهمکثیفی وپلیدی نجاسات .مارا ازاندور وبه سوی مطهرات میکشاند
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
    0 0
    اصلاحاتچی ها همان سازمان منافقینند که ابتدای انقلاب مشی نفوذرا به جای مسلحانه انتخاب کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس