رضایی: با وجود حذف ملوان شاید از جام حذفی کنار بکشیم

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک گفت: اگرچه توانستیم تیم بزرگ ملوان را حذف کنیم اما احتمال دارد از جام حذفی کنار بکشیم.

به گزارش مشرق، وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک در مورد پیروزی ۲ بر یک مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله سوم جام حذفی اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی فوق ‌العاده خوب و با انگیزه بودند و محکم و با تمام وجود بازی کردند. با وجود اینکه یک گل از حریف عقب افتادیم بعد از دقیقه ۹۰ به گل مساوی رسیدیم و در وقت‌های اضافه هم گل دوم را زدیم و به پیروزی رسیدیم. ملوان یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال کشور است و سابقه زیادی هم در جام حذفی دارد و حذف ملوان برای تیم مس شهربابک کار بزرگی بود. از بازیکنانم بخاطر بازی خوب‌شان در این مسابقه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید

سرمربی ملوان: تیم ما با فوتبالی زیبا به پیروزی می‌رسد

سرمربی مس شهربابک در مورد اینکه برخی از تیم‌های لیگ یکی می‌گویند جام حذفی را جدی نگرفته‌اند و برنامه شما در ادامه این جام چگونه است عنوان کرد: ما هم برنامه زیادی برای جام حذفی نداریم و با توجه به فاصله کم بازی‌ها در لیگ یک که ۵ روز یکبار است ادامه حضور در جام حذفی کارمان را سخت می‌کند. زیرا در خانه امکان میزبانی ندارد و در تمامی مسابقات میهمان هستیم و در سیرجان به مصاف حریفان خود می‌رویم.

وی افزود: در واقع برای هر بازی  دو روز در راه هستیم و صبح روز بازی راهی سیرجان می‌شویم. شهربابک مرکز استان نیست و فرودگاه ندارد پروازهایمان یا از کرمان یا از شیراز انجام می‌شود. همین مسایل کارمان را سخت می‌کند و اگر در مرحله بعدی جام حذفی با قرعه بدی روبه رو شویم از جام حذفی انصراف می‌دهیم زیرا جز خستگی و کوفتگی برای بازیکنان‌مان حاصل دیگری نخواهد داشت.

رضایی در مورد اینکه در صورت انصراف از جام حذفی با جرایم مالی سنگین و محرومیت مواجه خواهید شد، گفت: باید همه شرایط را در نظر بگیریم و بعد مسافت با حریف بعدی‌مان در جام حذفی و مسایل مختلف و سپس با صحبت با مدیریت باشگاه تصمیم نهایی را می‌گیریم.

سرمربی مس شهربابک در مورد اینکه تمایل دارد در مرحله بعدی جام حذفی با استقلال و پرسپولیس یا سپاهان روبه رو شود، عنوان کرد: فرقی ندارد ما تیم نوپایی هستیم و به دنبال کسب تجربه هستیم همین که اکنون نام شهربابک بر سر زبان فوتبالی‌ها افتاده و زیاد شنیده می‌شود هم خیلی خوب است. ما به دنبال کار سخت و کسب تجربه هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس