«نوری» برای اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان برنامه دارد

نماینده مردم بم گفت: نوری برنامه‌های خوبی برای آموزش و پرورش دارد و اجرای سند تحول بنیادین و اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان از جمله برنامه‌های اوست.

به گزارش مشرق، در جلسه علنی روز یکشنبه (۷ آذرماه) و در جریان بررسی رأی اعتماد به «یوسف نوری» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، موسی غضنفر آبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در موافقت با رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: رهبری با بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند دهه های آینده، دهه جوانان است که باید با انگیزه از انقلاب دفاع کنند و آرمان تمدن سازی اسلامی را محقق نمایند.

بیشتربخوانید:

«یوسف نوری» در یک قدمی وزارت آموزش و پرورش؟!

وی افزود: در این راستا باید از نیروی انسانی متعهد، کارآمد اصیل و با ایمان  استفاده کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به سابقه درخشان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش،  اظهار داشت: وی صلاحیت تصدی این وزارتخانه را دارد. برای اجرای گام دوم انقلاب تنها بستری که هنوز درک نشده است، وضعیت آموزشِ جوانان است.

غضنفرآبادی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی بر خود می بالد که توانسته بی سوادی را ریشه کن کند و در این راستا وزیر پیشنهادی باید توجه ویژه به مناطق محروم داشته باشد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بر لزوم تبیین لوایح مورد نیاز برای اجرای سند بنیادین تأکید دارد و اهداف سند تحول در برنامه های وی به صورت دقیق ذکر شده است، تاکید کرد: آموزش و پرورش مایه پیشرفت علم و فرهنگ کشور است و اگر در سطح و تراز خود به خوبی عمل کند بخش عظیمی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان، پیگیری تصویب اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان، توجه به مناطق محروم، تأمین زیرساخت ملی سند تحول از برنامه های مهم وزیر پیشنهادی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس