کد خبر 1306904
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
شناسایی و دستگیری اعضای یک شرکت هرمی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری اعضای آن خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۸ عضو آن در جنوب تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید

دستگیری سرشاخه‌های اصلی یک شرکت هرمی در کرمانشاه

سرهنگ موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در محله ابوذر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مأموران عملیات کلانتری ۱۶۱ ابوذر محل فعالیت اعضای این باند را در یک ساختمان مسکونی شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۶ نفر از اعضای این شرکت هرمی را به همراه ۲ سرشاخه اصلی شرکت دستگیر کردند ادامه داد: اعضای این شرکت اظهار داشتند که با پرداخت مبلغی برای کاریابی از استان های همجوار استان تهران به این محل مراجعه و تحت آموزش قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه تعدادی تجهیزات از قبیل لپ تاپ و تلفن همراه و ۳۸ جزوه آموزشی از این مکان کشف شد، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فوق یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه ۵ عدد فشنگ جنگی از یکی از سرشاخه های اصلی شرکت کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 0
    درود
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    1 0
    بلو کارت بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس