ذخیره‌سازی یک میلیون تن کالای اساسی در شرایط استاندارد

مدیرکل دفتر فنی و مهندس شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: طی چهار سال گذشته، شرایط ذخیره‌سازی یک میلیون تن کالای اساسی پس از تجهیز و بازسازی انبارها در شرایط استاندارد قرار گرفت.

به گزارش مشرق، احمد عبدلی گفت: بازسازی و تجهیز زیرساخت‌ها نگهداری تأسیسات و مراکز ذخیره‌سازی کشور یکی از برنامه‌های این شرکت است که طی ۴ سال گذشته با برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه‌های فنی و مهندسی به سرانجام رسیده است.

عبدلی با بیان این که در بحث ذخیره‌سازی کالاهای اساسی (گندم، روغن، برنج و شکر) کارهای انجام شده، هزینه صرف شده برای بازساری و تجهیز ظرفیت‌های ذخیره‌سازی این کالاهای را هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اظهار کرد: طی سالیان گذشته ۱۵ پروژه نیمه تمام، تجهیز، بازسازی و تکمیل شده است در حالی که این پروژه‌های (سنواتی) از ۱۵ سال گذشته به دلیل استاندارد نبودن قابل بهره‌برداری نبود، اما طی ۳ سال، ۴۹۰ هزار تن سیلوی ذخیره‌ی گندم با مدیریت خوبِ پروژه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل دفتر فنی و مهندسی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ۱۱۲ مجتمع انباری در کشور که ۲۳۸ انبار در آن قرار دارد با خرید ۳۸۵ هزار پالت تجهیز و سپس بازسازی شدند تا یک میلیون کالای اساسی مردم در شرایط کاملا استاندارد ذخیره‌سازی قرار گیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس