کد خبر 1307211
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۱۰ آذر

قیمت سکه امروز (سه‌شنبه، نهم آذرماه) در بازار تهران با ۱۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید.

به گزارش مشرق، در ساعت ۱۳ امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

بیشتر بخوانید

حرکت خلاف جهت قیمت سکه و طلا

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۵۴ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۴۳۳ هزار تومان شد.

همچنین قیمت اُنس جهانی طلا در مقایسه با روز گذشته دو دلار کاهش داشت و به بهای یک‌هزار و ۷۹۲ دلار و ۷۴ سنت ارزش‌گذاری شد.

مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی در مقایسه با روز گذشته ۱۰۱ تومان کاهش داشت همچنین انس جهانی طلا نیز ۲ دلار کاهش یافت. براین اساس قیمت انواع سکه و طلا متاثر از دو مولفه نرخ ارز و انس جهانی کاهشی بود. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس