کد خبر 1307253
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
تیر بورس باز هم به سنگ خورد ؟

بورس تهران با کاهش ۱۷ هزار و ۱۰ واحدی شاخص کل، معاملات امروز خود را به پایان رساند.

به گزارش مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۱۷ هزارو ۱۰ واحدی به عدد یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد و شاخص هم وزن با کاهش ۴ هزارو ۹۳۴ واحدی به عدد ۳۶۷ هزار واحد رسید ضمن اینکه نمادهای فارس، شپدیس، کگل و شستا بیشترین تاثیر را در کاهش شاخص کل بورس داشتند.

بیشتر بخوانید

بورس با چراغ قرمز کار امروزش را آغاز کرد

همچنین امروز در فرابورس آیفکس با کاهش ۲۲۴ واحدی به عدد ۱۹ هزار واحد رسید و نمادهای زاگرس، اریا و کگهر بیشترین تاثیر را در کاهش آیفکس داشتند.

همچنین رزش معاملات خرد بورس و فرابورس به دو هزار و ۹۶۵میلیارد تومان رسید و حدود ۴۱۵ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی بود.

در پایان معاملات امروز ۴۶ نماد افزایش بیش از سه درصد و ۲۹۱ نماد کاهش بیش از ۳ درصد را تجربه کردند.

بورس باز هم سرخ شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    5 0
    تنها راه درمان بورس فقط وفقط تجمع و یورش بردن به ساختمان مرکزی بورس و آتش زدن ساختمان همراه با افرادی که در آن دارند بورس را دستکاری می‌کنند هست و بس. بورس که موتور محرکه ی اقتصاد کشور هست به این سرنوشت دچار بشه باید فاتحه ی کشور و اقتصادش خوانده شود. اینکه یک روز تجمع کنند و یک روز سبز بشه و دوباره دستکاری بشه و ضرر و زیان مردم روز به روز بیشتر و بیشتر . چرا وزیر اقتصاد ، دولت و مجلس ، کاری برای خارج کردن بورس از این وضعیت انحام نمی دهند؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    3 0
    اگه سبز بشه تعجب داره
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    3 0
    با همین فرمون جلو بره دیگه عید ارزش سهام ما میشه صفر ریال.. ممنون آقای رییسی که اومدی و از سرمایمون محافظت کردی.
  • مازیار IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    3 0
    در حالیکه قیمت اجناس ده برابر شده سرمایه ما یک دهم شده. خدا نگذره از باعث و بانیش که به خاطر فروش رفتن اوراق بدهی دولتی این بلا رو سر ما آورد.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    5 0
    سهامداران عزیز! با چه زبانی به شما بگویند بیخود در تولید کشور مشارکت کرده اید؟ چه جوری حالیتان کنند که بروید سراغ رمز ارز و دلار و سکه؟ چرا متوجه نیستید؟ باید چه بلایی سرتان بیاورند تا درک کنید؟ حتما باید این 20 درصد باقیمانده پولتان را هم ازتان بگیرند؟
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    1 0
    عجیب غریبه ارز،طلا وبورس سرخ وافزایش خیلی کمی هست ولی احتیاجات و مایحتاج مردمی که همین)شرکتهای وافرادبورسی ودلال ارز وطلا)تولید میکنند،گرانوچندین برابر میشود!؟(مثل مواد غذایی،میوه وتره باخودرو واجاره مسکن،مسکن،مصالح ساختمانی،دارو ...)پس دلالها وبورسیها را بکشانید یا به جایگاهی که دوست دارند(بازاربورس،ارز،طلا)تا ازمایحتاج مردم دست بردارند یا بکشانید به بانکها برای سود بیشتر
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    2 15
    به داد 50 میلیون سهامدار عدالت سجامی شده برسید
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    2 0
    خداوندا، بینایی و شنوایی مسولان و نمایندگانی را که در زمان انتخابات از به غارت رفتن اندوخته های سهامداران خرد که با تبلیغات (بخوانید فریب) دولتمردان به گرداب بورس افتادند، سخن میگفتند و راهکارها ارائه میدادند و اکنون دچار ضعف بینایی و ثقل سامعه شده اند، به آنها بازگردان!
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    0 0
    سهام کارخانجات را کردن مفت تا خودشون لش خرش کنند.....مگه خانه ارزان شده مگه سیمان مفت شده که سهام سیمان وذوب به صفر داره میرسه....چرا صورتهای مالیشون برسی نمیشه تورو قران تورو امام زمان تورو امام حسین تورو جون مادرتون تورو هرکه میپرستید یک کاری کنید امروز با رئیسم درگیر شدم شغلم هم از دست دارم میدم 90درصد ضرر کردم ممکنه سلامتیم را از دست بدم کاری نمی توانید بکنید حد اقل تا بعد توافق یا عدم توافق برجام در این بورس خراب شده را ببندید نمیشه یک روز مثبت 2هفته منفی باشه مشرق یک نقدی یک کاری بکن
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    0 0
    ای سهامداران نگران نباشید صندوق تثبیت بازار سرمایه در حال تثبیت بازار است خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس