معاون هماهنگ‌کننده سپاه: فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه مدیون تفکر و عمل بسیجی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در حال فرار مفتضحانه از منطقه هستند، گفت: این اتفاقات را مدیون تفکر و عمل بسیجی هستیم.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه، با اشاره به جایگاه بسیج، گفت: بسیج، عصاره فضائل ملت ایران است، فرهنگ بسیج، تبلور احساس مسئولیت، انسانیت، تعهد نسبت به هم نوع و حقایق هستی (عدالت و آزادی) است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به ابعاد معنوی فرهنگ بسیج، تصریح کرد: هرجایی که عطر و بوی فرهنگ بسیج به مشام برسد، انسان‌ها مسیر رشد و کمال را می‌پیمایند.

بسیج، برای تحقق استقلال، آزادی و دفع تجاوز ظالم، یک فرهنگ امیدبخش

نقدی تأکید کرد: بسیج، برای تحقق استقلال، آزادی و دفع تجاوز ظالم، زور، جنایت، دروغ، کینه و تزویر، یک فرهنگ عظیم امیدبخش است.

بسیج، معراج اندیشه اسلامی است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به ابعاد معنوی فرهنگ بسیج، تبلوریافته در انقلاب اسلامی، اضافه کرد: بسیج، معراج اندیشه اسلامی است.

تفکر و حال و هوای حاکم بر فرهنگ بسیج، برای انسان‌ها سازنده است

نقدی بابیان اینکه تفکر و حال و هوای حاکم بر فرهنگ بسیج، برای انسان‌ها سازنده است، تصریح کرد: فرهنگ بسیج، انسان‌ها را در میدان‌های مختلف جهاد، به قیام واداشته است.

تفکر بسیج، استکبار جهانی را به زیر کشیده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به ابعاد تأثیرگذاری برون‌مرزی بسیج، برافزایش دامنه مقاومت، تأکید کرد: تفکر بسیج، استکبار جهانی را در لبنان، فلسطین و یمن به زیر کشیده است.

نقدی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها در حال فرار مفتضحانه از منطقه هستند، اظهار داشت: این اتفاقات را مدیون تفکر و عمل بسیجی هستیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس