کد خبر 1308334
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
بورس نمایه

در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت پنج هزار و ۳۳۷واحدی همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت پنج هزار و ۳۳۷واحدی ( ۰.۴درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن نیز ۱.۳درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به دو هزار و ۵۸۰میلیارد تومان رسید.

حدود ۳۷۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۳۴نماد و افت بیش از سه درصد ۳۲۶نماد را شاهد بودیم.

بورس دوباره ریخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    13 4
    امیدی نیست دیگه بدبخت شدیم
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      9 12
      ناامیدی از شیطان است
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      5 5
      خدایا فرجی کن
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      11 1
      سر ناساز این دولت با بورس چطور میخواهد اعتماد و سرمایه ی شصت میلیون سهامدار را برگرداند؟
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    13 2
    سهامداران عزیز! هر روز دارند به زبان بورسی به شما میگویند بیخود در تولید کشور مشارکت کرده اید! چه جوری حالیتان کنند که بروید سراغ رمز ارز و دلار و سکه؟ چرا متوجه نیستید؟ باید چه بلایی سرتان بیاورند تا درک کنید؟ حتما باید این 20 درصد باقیمانده پولتان را هم ازتان بگیرند؟
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      7 4
      سرمایه م یک ششم شد... حقوقی و دولتی به فکر ما نیستند و نا عادلانه با ربات و ناظر و... هر بلایی که بخوان سر سهم میارن... اونهایی هم که رانت اطلاعاتی دارن به کنار - تکنیکال و بنیادی اینجا کشکه کشک - من که رفتم، یک سال معطل این... ها بودم... دریغ از یک درصد مثبت... بعد از چند سال فاتحه ی این بازار رو خوندم... باز ارز دیجیتال فقط در طی این یک سال بعضا تا ۱۰ ۲۰ هزار درصد سود داده...
  • امیر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    13 1
    دارید همه جوره از همه طرف چه بورس و کلا همه چی به مردم ظلم میکنید و اینو بدونید ظلم پایدار نیست بدبختمون کردید
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    11 0
    بورس بیش از یکساله که در حال ریزش است
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 1
    کارشناسان اقتصادی که فعلا سکوت کردن وراه حل ندارن مگر پیشگویی؟! برای نجات بورس 1-سهام عدالت را از بورس خارج کرد ومثل قبل همان سالی سود کم را داد تا بعد 2- کدهای بورسی زیر 18 سال غیر فعال کرد که بزرگترین اشتباه همین دادن کدهای بورسی به همه افراد حتی نوزادان بود یا حداقل به این افراد عرضه اولیه فقط فروخت وحق فروش ندارن تا 18 سال 3- شرکتهای بی در وییکر را ناظر وبازرس قانونی از بورس خارج کند وضرر مالباختگان از فروش املاک ودارایی هاشون پرداخت بشه 4-شرکتهای بزرگ افزایش دارایی بده حد اقل برای اونا که تو این یکسال نفرختن چون این افراد باز اعتماد کردن وبا ضرر زیاد باز موندن وجو ایجاد نکردن 5-ما بیشتر مونتاژ کاریم مواد اولیه و.....وارد بشه تولید وصادرات وفروش رونق بگیرد 6-حقوقی که از بورس خارج شده تا 5سال حق ورود ندارد و واز حالا به بعد باید مالیات بدهد 7-بورس را لطفا کسی به بالا وپایین رفتن دلار ربط ندهد چون اصلا ربط ندارد 8-سود بانکی را کاهش وفروش اوراق قرضه را متوقف کنید یا به حد اقل برسانید 9- همه باید پاسخگو باشند 10- هرکه خیانت کرد برکنار ورسانه ای شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس