کد خبر 1308356
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
۱۴ نفر از عاملان درگیری در اروندکنار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۱۴ نفر از افراد دخیل در درگیری و نزاع طایفه ای در اروندکنار دستگیر و با حکم قضایی راهی زندان شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دستگیری سایر عوامل این درگیری به ویژه پنج نفر از عاملان اصلی تیراندازی در دستور کار پلیس قرار دارد.  

وی افزود: در پی درگیری مسلحانه و طایفه ای در اروندکنار و کشته شدن سه نفر از اعضای یک خانواده در نهم آذرماه با اسلحه جنگی پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

قتل فجیع در بامداد سیاه ارومیه

سرهن زلقی با اشاره به کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر در این درگیری اظهار داشت:از همان لحظات اولیه وقوع این درگیری سه تیم عملیاتی پلیس تشکیل و با کار اطلاعاتی چهار نفر از عاملان نزاع مسلحانه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

درگیری طایفه ای سه شنبه نهم آذرماه در اروندکنار رخ داد. مراسم تدفین سه نفر کشته شدگان این درگیری روز جمعه با حضور سران عشایر و طوایف آبادان و خرمشهر برگزار شد.

در پی وقوع این درگیری مسلحانه امام جمعه اروندکنار روز گذشته درخطبه‌های نماز جمعه این شهر از وقوع چنین حوادثی در منطقه اروندکنار که بیشترین حسینیه، مسجد را دارد و دارای  بزرگان، شاعران و افراد اهل ادب است اظهار تاسف کرد.

حجت الاسلام مهدی محمدی‌پور از دستگاه های انتظامی و امنیتی خواست نسبت به جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز در این منطقه اقدام کنند.
اروندکنار در ۴۵کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    خدایا این مسعولین چرا بفکر جمع آوری سلاح های غیر مجاز خوزستان نیستن ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس