کد خبر 1308996
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
یوسفی: گل‌محمدی باید در دو پست تجدید نظر کند/ داور به نفع استقلال سوت زد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که گل‌محمدی برای موفقیت بیشتر تیمش باید در دو پست تجدیدنظر کند.

به گزارش مشرق، رحیم یوسفی دربی روز گذشته را کسل کننده خواند و گفت: بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. اواخر بازی دو تیم کمی هجومی‌تر کار و چند موقعیت ایجاد کردند اما بازی هر چقدر هم ادامه داشت، باز مساوی به پایان می‌رسید.

وی ادامه داد: یک نفر زمانی می‌تواند کری بخواند و حرفش خریدار دارد که بالای جدول باشد. استقلال در این سال‌ها کجا بوده؟ کدام قهرمانی را آورده که حالا اینطور در مورد گذشته صحبت می‌کنند؟ چند سال است دستشان به جام قهرمانی نخورده و خیلی اوقات هم بالای جدول نبوده‌اند. داور چطور می‌تواند در همه مسابقات علیه شما سوت بزند؟

بیشتر بخوانید:

کلاه گشاد دربی بر سر فوتبال ایران؛ توهین به شعور مخاطب!

بازیکن پیشین سرخپوشان با تاکید بر اینکه اشتباهات داوری بیشتر به ضرر پرسپولیس بوده، تصریح کرد: داور در این بازی خیلی بد سوت زد و به نفع حریف بود. خیلی از اخطارهایی که به پرسپولیسی‌ها داده شد، اشتباه بود.

یوسفی پرسپولیس را تیم برتر نیمه دوم عنوان کرد و گفت: نیمه اول دو تیم اصلا خوب نبودند و در یک سطح بازی کردند اما در نیمه دوم پرسپولیس قوی‌تر بود و می‌توانست به گل هم برسد. پرسپولیس در نیمه دوم سرحال و عاقلانه بازی کرد. پرسپولیس دارد به روزهای خوبش برمی‌گردد. با این حال یحیی گل محمدی باید در دو پست دفاع چپ و راست تجدید نظر کند تا تیم عملکرد بهتری داشته باشد.

وی با اشاره به برد ۴-۲ گل گهر مقابل سپاهان اظهار داشت: قبلا هم دیده‌ایم که در هفته‌های ابتدایی برخی تیم‌ها مدعی شده‌اند، اما مهم نتیجه‌ای است که در پایان لیگ رقم می‌خورد. در ادامه لیگ خیلی اتفاقات می‌افتد. سپاهان به گل گهر باخت، همین گل گهر هم می‌بازد. اگر پرسپولیس به روند خوبش برگردد که به آن نزدیک شده، به زودی صدر جدول را در اختیار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    1 3
    تو ایران مگر مردبی درجه یک داریم گل محمدی باید تو این بازی رضا اسدی را میفرست تو زمین بتواند رو ارسال از جناهین از اسدی استفاده کند پرسپولیس اسرار داشت از جناح چپ راست حمله کند با کدام سرزن میخواست از این روش استفاده کند خدا داند نه عبدی بود نه اسدی
    • داش رضا IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      1 1
      شوخی میکنی یاجدی میگی مگه چندتاگل باسرزده ازش انتظارداری مگه هرکی قدش بلندبودسرزنه؟
  • محمدرضا PL ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    1 0
    آخه سعیدآقایی وشیری سانتربلدن که اسدی روبفرسته سانترکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس