کد خبر 1309211
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
انهدام ۲ باند قاچاق سلاح در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از ضربه سنگین پلیس به ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان‌های اهواز و حمیدیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی یکشنبه اظهار داشت: با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی، پلیس امنیت عمومی خوزستان اعضای ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان‌های اهواز و حمیدیه شناسایی و از تداوم فعالیت مجرمانه آن‌ها ممانعت به عمل آورد.

وی افزود: در عملیات‌های مقتدرانه سه نفر از اعضای اصلی این باندها با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و ۲۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات از ۲ مخفیگاه‌ آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: نیروی انتظامی برخورد با قاچاقچیان سلاح و برهم‌زنندگان امنیت عمومی را به طور قاطع در دستور کار دارد.

پیش از این در نهم آذرماه سال جاری فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سرکرده باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۱۱ قبضه کلت کمری در شهرستان اهواز خبر داده بود.

روابط عمومی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز یکشنبه از شناسایی و انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی به همت سازمان اطلاعات این سپاه خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    2 0
    هردم از این باغ بری میرسد این سلاح ها کجا هستن که به راحتی وارد کشور میشن. چند روز پیش ۲تا نوجون باهم درگیر شدن یکیشون با اسلحه اون یکی رو کشت. چندی پیش شادگان و هوالعظیم حالا هم اهواز وحمیدیه خدا به خیر کنه.
  • شهروند اصفهانی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    1 1
    سلام خسته نباشید . کار نیروهای انتظامی ستودنی است . بخصوص در شهرهای مرزی و حساس . انشاالله منتظر کارگشایی هم در امور اقتصادی باشیم .
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 0
      ان شاءالله اصله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس