کد خبر 1309331
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
بررسی عملکرد عابدزاده| 6 مهار درخشان دروازه‌بان کشورمان ؛ امیر دومین بازیکن برتر زمین+فیلم

عابدزاده در دیدار پونفرادینا دوباره نمایشی عالی از خود به جا گذاشت و در پیروزی تیمش موثر واقع شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته نوزدهم دسته دوم لالیگا، تیم پونفرادینا به مصاف میراندس رفت و به برتری ۲ بر یک رسید. در این بازی عابدزاده در ترکیب اصلی پونفرادینا قرار داشت و با اینکه گلی دریافت کرد ولی نمایشی درخشان از خود به جا گذاشت. 

به نقل از سایت سوفااسکور عابدزاده با نمره ۷.۹ توانست به دومین بازیکن برتر زمین نام گرفت زیرا او در این بازی ۶ مهار از خود به جا گذاشت. ۴ مهار عابدزاده در این بازی از درون محوطه جریمه بوده و او توانسته تاثیری فراوان در برد تیمش به جا گذارد. 

۶ مهار درخشان عابدزاده در بازی شب گذشته +فیلم

عابدزاده در این مسابقه ۴۶ بار توپ را لمس کرد و از ۳۳ پاس خود توانست دقت ۷۶ درصدی به ثبت رساند. او از ۲۳ پاس بلند نیز موفق شد ۱۵ پاس خود را به بازیکنان خودی برساند. دروازه‌بان کشورمان در این بازی یک بار نیز در نبرد هوایی شرکت کرد که آن را نیز توانست از آن خود کند.

اکنون پونفرادینا با ۳۵ امتیاز مدعی صعود به لالیگا است و می‌خواهد این کار را با عابدزاده به سرانجام رساند. در جدول این رقابت، آلمریا با ۴۲ امتیاز صدرنشین است و پس از پونفرادینا ایبار با ۳۵ امتیاز، ترنیفه ۳۳ امتیاز و وایادولید ۳۱ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس