کد خبر 1309332
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
پدری که دختر خود را با با اسلحه شکاری کشت!

یک زن ۳۵ ساله دامغانی شامگاه گذشته به دلیل اختلافات خانوادگی به ضرب گلوله اسلحه شکاری به قتل رسید، مظنون دستگیر شده است.

به گزارش مشرق، شامگاه گذشته یک فقره قتل در یکی از نقاط شهر دامغان به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد و بلافاصله مأموران نیروی انتظامی با مراجعه به صحنه قتل تحقیقات خود را برای علت حادثه و عامل این جنایت آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

قتل عمو بعداز آزادی از زندان

در تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول زن ۳۵ ساله متأهل و دارای یک فرزند بوده و با اسلحه شکاری بر اثر اختلاف خانوادگی در منزل شخصی خود به قتل رسیده است.

به گفته پلیس تمام شواهد حاکی از این است که مظنون اصلی این پرونده پدر ۶۰ ساله مقتول است که بلافاصله مراتب دستگیری وی به انجام رسید.

تحقیقات بیشتر درباره این قتل ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    4 1
    اسلحه ی شکاری یعنی چی ؟! جمع کنید این مسخره بازی هارو
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    5 0
    چی داریم بگیم ونظربدیم بجز تاسف وافسوس خوردن-که بخاطر هیچ وپوچ یک دفعه جوش میارند ودست به کارهایی می زنند که عمری افسوس وپشیمونی ست..پدری که خودش باید مثه کوه استوار ومحکم باشه باسست ایمانی به هردلایل با اسلحه جیگرگوشه خودشه می کشه..قانون نباید به سادگی ازکنار این جرم جنایت ها بگذره انون هم درمملکت اسلامی ایران-انشاالله که مراجع تقلید فتوا بدهند وقانونی تصویب بشه که پدری که فرزند خود را به قتل می رساند حکم قصاص درموردش اجرابشه..یه کم فکرکنید ببینید چه عاقبت شوم وسیاهی درانتظارتون وتحمل وگذشت وصبورباشید حتی اگرحق با شماست ودیگرون مقصرند،اگرهم قصاص نشوید عمری عذاب وجدان ونفرت دیگرون ازشما را به دنبال داره- که مرگ تدریجی ست-
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    7 0
    فرض کنید این اتفاق تو آمریکا افتاده بود! چه ها که نمی کردید؟؟؟؟!!!!
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    خدالعنتش کنه.بایدخودملعونش روبااسلحه میکشت نه دخترش رو.اون بچه چه گناهی کرده که بایداینطوری یتیم بشه ویک عمربسوزه
  • یه مامان با حال IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    3 2
    الآن باز یه عده میان میگن چون پدرش بود وپدر صاحب فرزند است مثل کالا خب اشکال نداره. وقتشه دیگه قانون بازنگری بشه درمورد فرزندکشی خیلی زیاد شده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس