کد خبر 1309361
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
تشدید پدیده رسوایی‌های اخلاقی در رژیم اسرائیل

در حالی که رسانه‌های اسرائیلی از مجبور شدن نظامیان زن شاغل در زندان جلبوع برای تحت فشار قرار دادن زندانیان فلسطینی پرده برداشتند، خبر تعرض مجازی به همسر نتانیاهو در شبکه‌های اجتماعی نیز خبر ساز شد.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحارانوت در خبری اعلام کرد: یکی از افسران عالی‌رتبه ارتش اسرائیل با فشار بر نظامیان زن که در زندان جلبوع خدمت می‌کردند آنها را مجبور می‌کرد رفتارهایی برای تحت فشار قرار دادن اسرای فلسطین جهت گرفتن امتیاز از آنها از خود نشان دهند.

این روزنامه عبری زبان در این رابطه نوشت: "فِردی بن شاتریت" فرمانده زندان جلبوع در شهادتی که در مقابل کمیته تحقیقات داشت اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ دختران نظامی که در حال گذراندن خدمت نظامی خود در زندان بودند، مجبور می‌شدند رفتارهای منافی عفتی را در مقابل اسرای فلسطینی انجام داده تا با این کار خود اسرای فلسطینی را مجبور به عقب نشینی از مواضع خود کنند.

بیشتر بخوانید:

افشای رسوایی‌های جنسی در ارتش اسرائیل

این خبر در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های عبری زبان از افزایش پدیده تعرض جنسی افسران اسرائیلی به نظامیان زیر دست خود سخن می‌گویند.

یدیعوت آحارانوت در بخشی از این گزارش خود تاکید می‌کند، شاید ارتش اسرائیل بتواند با شکست‌های عملیاتی و میدانی کنار بیاید اما فسادهای جنسی امری باور نکردنی است.

به نوشته آحارانوت، رسوایی‌های جنسی که فرماندهان ارتش اسرائیل و نظامیان زن این ارتش در آن دخیل بوده‌اند طی چند ماه گذشته ساختار این نهاد را به لرزه در آورده است.

یکی از آخرین این رسوایی‌ها دستگیری سرهنگ "دان شارونی"به جرم تصویر برداری مخفیانه از نظامیان زن است.

از سوی دیگر شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از دستگیری یکی از فعالان مخالف بنیامین نتانیاهو به دلیل تعرض مجازی به سارا نتانیاهو خبر داد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، اداره اینترنت دفتر دادستانی اسرائیل کیفرخواستی علیه یکی از فعالان فضای مجازی به دلیل تعرض مجازی به سارا نتانیاهو تقدیم دادگاه تل‌آویو کرده است.

در ا دامه این گزارش آمده است، "بوعز داروری" یکی از فعالان چپ گرا در تویت‌های خود جملات اهانت آمیز جنسی و محتوایی آزار دهنده در رابطه با سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر سابق منتشر کرده است.

این کیفرخواست بنا بر شکایت سارا نتانیاهو صورت گرفته و همسر رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی ادعا کرده است این نوشتارها جان وی را به خطر انداخته است.

در مقابل فرد متهم که ۵۵ ساله است در واکنش به این اتهام تاکید کرد سارا نتانیاهو با هدف انتقام سیاسی تهمت اخلاقی به وی زده است.

دروری در گفتگویی با رادیو اف ام ۱۰۳ تاکید کرد: سارا نتانیاهو به دنبال انتقام سیاسی از من است.

یادآوری می‌شود این فرد یکی از هزاران نفری بود که در زمان نخست وزیری نتانیاهو در مقابل منزلش در خیابان بالفور قدس دست به تحصن زده و خواهان استفعایش شده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس