شمارش معکوس برای اخراج منافقین از آلبانی

همزمان با مواضع اخیر حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه در خصوص حمایت از ایرانیان خارج از کشور، گروهک تروریستی منافقین با هدف ممانعت از جذب این سرمایه گذاران به داخل کشور دست به کار شده است.

به گزارش مشرق، همزمان با مواضع اخیر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در خصوص حمایت از ایرانیان خارج از کشور و تلاش برای تضمین امنیت سرمایه گذاری این بخش از هموطنان ایرانی در داخل، گروهک تروریستی منافقین با هدف ممانعت از جذب این سرمایه گذاران به داخل کشور دست بکار شده است.

این گروه جنایتکار و تروریستی در سال‌های اخیر برنامه‌های بسیاری برای تخریب کارآفرینان و سرمایه‌گذاران داخلی و ایرانیان خارج از کشور که قصد جذب سرمایه‌گذار و سرمایه خارجی در ایران داشته‌اند را اجرا کرده و نشان داده است از هر اقدامی برای عدم موفقیت جمهوری اسلامی دریغ نمی‌کند.

نمونه موفقی از این کارآفرینان «روزبه پیروز» است، پیروز به عنوان یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق در خارج از کشور به حساب می‌آید که بعد از تصمیم برای بازگشت به ایران مبلغ قابل توجهی از سرمایه شخصی خود را وارد کشور کرد و در سال ۱۳۸۴ گروه مالی فیروزه را راه‌اندازی نمود که در ۱۶ سال فعالیت گروه مالی فیروزه ارزش آفرینی‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف داشته و به عنوان یکی از افراد شاخص جذب سرمایه و سرمایه‌گذار خارجی برای کشور شناخته می‌شود که بین کشورهای دنیا و داخل کشور پیوندهای اقتصادی به وجود می‌آورد.

وی بنیانگذار جایزه پیروز در حوزه کارآفرینی است که هر ساله به کارآفرینان برتر کشور اهدا می‌شود. در این گزارش، از روزبه پیروز به عنوان یک نمونه از جمع سرمایه گذاران ایرانی دوستدار ایران یاد می‌شود که گروهک منافقین برای وی به عنوان یک ایرانی و سرمایه‌گذار از خارج برگشته طی سال‌های اخیر مشکلاتی ایجاد کرده‌ است.

از همان ابتدای فعالیت گروه مالی فیروزه که یک صندوق برای جذب سرمایه خارجی برای ایران زده شد، اعضای سازمان منافقین مقاله‌ای را در سایت‌های مختلف اینترنتی منتشر کردند که روزبه پیروز هدفش کمک به حکومت جمهوری اسلامی است و دستش با جمهوری اسلامی در یک کاسه است.

روزبه پیروز مدتی سهامدار شرکت ایرالکو بود و به عنوان نایب‌ رئیس هیأت مدیره در آن فعالیت می‌کرد که مدتی در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفت و منافقین مقاله‌ای علیه وی منتشر کردند و تصویر او را در کنار سانتریفیوژها قرار دادند که روزبه پیروز در حال کمک به برنامه هسته‌ای ایران است، اما بعدها با حکم دادگاه اروپایی ایرالکو از لیست تحریم‌ها درآمد.

پیروز مدتی عضو هیأت مدیره یک بانک بود که فعالیت‌های گسترده و تأثیرگذاری برای واردات غذا و دارو در کشور انجام می‌داد و گروهک منافقین مقالات بسیاری علیه وی و مدیرعامل بانک مذکور منتشر کردند که این‌ها به دنبال دور زدن تحریم‌ها هستند.

مدت‌ها گروهک منافین تمامی برنامه‌هایی که وی در خارج از کشور برای کمک به جذب سرمایه برای ایران شرکت می‌کرد را نشانه گرفتند و بعد از مصاحبه با یکی از شبکه‌های اقتصادی دنیا مقالات بسیاری را در سایت‌های ایرانیان خارج از کشور منتشر و توزیع کردند که روزبه پیروز دلال حکومت ایران است.

عواقب سیاه‌نمایی و سم‌پاشی‌های گروهک منافین به همین جا ختم نشد و یک بانک معتبر خارجی حساب وی را بعد از ۲۰ سال به دلیل مطالب منتشر شده توسط سازمان منافقین در اینترنت بست، این مشکلات بانکی تا به امروز هم ادامه داشته و سال گذشته یک بانک اماراتی نیز برای وی حساب باز نکرد و طی ایمیلی لینک‌های تخریبی منافقین در فضای اینترنت را برای وی ارسال و اعلام کرد به خاطر این مطالب باید به ما پاسخ بدهی و در نهایت حسابی برای ایشان باز نشد.

این اقدامات خصمانه گروهک منافقین باعث شده بانک‌های خارجی حساب‌های موجود و فعال وی را ببندند که این امر برای امورات جاری زندگی او مشکلاتی ایجاد کرد و حتی برای افتتاح حساب جدید هم وی با مشکلات عدیده ای مواجه شد.

هدف گروهک منافقین از ایجاد این گونه فشارها برای روزبه پیروز و سایر سرمایه‌گذاران دوستدار ایران این است که رابطه اقتصادی ایران و دنیا را قطع کنند و هر کسی در این عرصه فعال است انگیزه خود را از دست بدهد.

از این رو با توجه به رویکرد جدید و قطعی دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از سرمایه گذاران ایرانی که مایل به سرمایه گذاری در داخل کشور هستند شایسته است از این‌ چنین سرمایه‌گذارانی که تحت فشار گروهک منافقین و سایر سازمانهای وابسته به صهیونیسم قرار گرفتند، به گونه‌ای حمایت کند که سایر سرمایه گذاران امیدوار و دلگرم به سرمایه گذاری در درون کشور شوند.

تعدادی از مطالب تخریبی منتشر شده توسط گروهک منافقین که علیه روزبه پیروز در فضای مجازی منتشر شده است:

پرونده‌سازی گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

پرونده‌سازی گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

پرونده‌سازی گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

پرونده‌سازی گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس