هشدار صنعاء در پی حملات بی امان ائتلاف سعودی به غیرنظامیان؛ پاسخ می‌دهیم

عضو هیأت ملی مذاکره‌کننده دولت نجات ملی ضمن اعلام آنکه افزایش حملات ائتلاف سعودی به غیرنظامیان دلیل شکست ائتلاف در میدان‌های نظامی است، تصریح کرد، این حملات بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مشرق، «عبدالملک الحجری» عضو هیأت ملی مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن به حملات پی در پی این روزهای ائتلاف سعودی به اماکن غیرنظامی در برخی مناطق یمن بویژه صنعاء واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش «المسیره»، وی گفت: تأکید می‌کنیم که جنایات دشمن بی پاسخ نخواهد ماند و کشورهای عضو ائتلاف متجاوز بهای اینها را پرداخت خواهند کرد.

الحجری ادامه داد، حملات هیستریک ائتلاف سعودی و افزایش این حملات علیه غیرنظامیان دلیل شکست آنها در میدان‌های نظامی است.

وی سپس گفت: بر سازمان ملل، شورای امنیت یا جامعه بین‌الملل تکیه نمی‌کنیم، تکیه ما بر نیروهای مسلحمان است.

در همین رابطه، امروز (دوشنبه) یک مقام یمنی بدون ذکر نام خود به وبگاه المسیره گفت که جنگنده‌های ارتش سعودی در پنج روز گذشته ۱۳۰ مرتبه استان صنعاء و هشت استان دیگر را بمباران کرده‌اند.

به گفته او در این حملات حدود ۵۰ نفر کشته یا زخمی شده‌اند. او گفت که جنگنده‌های ارتش سعودی ۲۶ مرتبه چهار محله شهر صنعاء را بمباران کرده‌اند.

این مقام یمنی تأکید کرد که نیروی هوایی ارتش سعودی در روزهای گذشته حملات علیه غیرنظامیان را در سایه سکوت جهانی افزوده‌اند.

شامگاه شنبه هفته جاری یک انبار مواد غذایی در محله الاعتاب در شهر صنعاء هدف قرار گرفت. جنگنده‌های ائتلاف سعودی مناطق «النهضه»، «مذبح» و اطراف دانشکده نظامی و فرودگاه بین‌المللی صنعاء را نیز بمباران کردند که در مجموع ۱۳ نفر کشته و زخمی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس