درخواست از دستگاه قضا برای رسیدگی به ماجرای کمبود پزشک/ پیشنهاد ایجاد سامانه اطلاع‌رسانی رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نشست دانشجویان با رئیس دستگاه قضا، زمان ویزیت بیمار در کشور را کمتر از یک سوم میزان استاندارد جهانی عنوان کرد.

به گزارش مشرق، نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نشست دانشجویان با حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، استفاده بیش از پیش و صحیح از ظرفیت دیوان عدالت اداری در تجمعات و اعتراضات مردمی را امری ضروری دانست و از عدم رسیدگی جدی و قاطعانه به شکایات مردم در زمان گران شدن بنزین در سال ۹۸ انتقاد کرد.

وی همچنین بر تقویت نقش رسانه‌ای قوه قضاییه در راستای اقناع افکار عمومی پیرامون احکام صادر شده و اقدامات قضایی انجام شده تاکید کرد و پیشنهاد داد که برای اطلاع‌رسانی مرحله به مرحله رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی، سامانه‌ای در قوه قضاییه طراحی شود.

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل همچنین خواستار شفافیت در اداره امور زندان‌ها شد و گفت: سکوت قوه قضاییه در زمینه اداره امور زندان‌ها سبب باورپذیر شدن مطالبی می‌شود که از سوی برخی رسانه‌ها و همچنین معاندین به قوه قضاییه نسبت داده می‌شود.

وی همچنین زمان ویزیت بیمار در کشور را کمتر از یک سوم میزان استاندارد جهانی عنوان کرد و خواستار رسیدگی قوه قضاییه به ترک فعل‌های صورت‌گرفته در زمینه کمبود پزشک در کشور شد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه وظیفه سنگینی برای تحقق عدالت در کشور دارد، خواستار آن شد که جلسات رئیس قوه قضاییه با دانشجویان به صورت مستمر و منظم در طول سال برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 0
    کمبود پزشک چه ربطی به قوه قضائیه دارد ؟؟؟
  • IN ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    1 1
    پزشک کم نداریم باز اون پشت چه خبره معلوم نیست. توزیع پزشک مشکل داره وگرنه کمبود پزشک مطلقا نداریم .همه پزشکا تو چندشهر اصلی متمرکز شدن چقدر بهتون پزشک معرفی کنم که حاضرت تودرمونگاه کارکنن مطب نزنن اما نرن شهرهای دیگه چقدر پزشک بیکاردرشهرهای بزرگ داریم یکی رو میشناختم تازه بیمارستان استخدام شده فوق تخصص نزدیک یکسال بیکاربود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس