کد خبر 1309734
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۲۸

به گزارش مشرق، بابک نگاهداری، نماینده مجلس در توییتر نوشت: ‏سعی همکاران بنده در مرکز پژوهش‌ها این است که ابعاد مختلف طرح ‎حمایت از حقوق کاربران را با دقت و با نگاهی کارشناسی و فنی بررسی نمایند تا منافع ملی و عمومی تامین شده، استفاده از فضای مجازی محدود نگشته و آسیبی به کسب وکارهای مجازی وارد نشود.

البته تصمیم گیرنده نهایی نمایندگان مردمند.

برنامه مجلس برای طرح حمایت از کاربران چیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    4 2
    به فکر قیمت دلار معیشت باشید این مسخره بازیا چیه ملت تحت فشارند
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      0 2
      باشه،حالا چرا تو اینقدر ناراحتی!قیمت دلار اومد پایین! اصلا همه چیز توپ شد! ( برفرض محال!)بعدش میخوان با این پول و .. چه کار کنن؟! وقتی اعتقادی نداره! جزء در اصراف و کارهای لهوه جایی دیگه هم خرج میکنه! نه؟! پس برو ببین اونا که وضع خوب مالی دارن،اکثرا با پولشون چه کار میکن! جزء با دین داری و حرکت در مسیر خدا،ارامش هرگز به یک جامعه بر نخواهد گشت هیچ! بلکه امروز تازه روز خوبه اش! فاجعه اش هنوز مونده! روزهای که،امروز در مقابلش پادشاست! و عاقبت گناه و دور شدن از خدا،چیز جزء هر روز بدتر از دیروز نیست!
  • رضا IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    4 6
    من می خوام از ما حمایت نکنی کی رو باید ببینیم برو به کارآفرینی اینترنتی برس
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      2 2
      کسی رو نمی خواد ببینی،اصلا نمیخواد حرف بزنی. برو زندگی خودت رو بچسب و کمتر اظهار نظر کن در رابطه با چیزی که سوادش و عقلش رو نداری.! اینطوری بار گناهات کمتر میشه.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    3 3
    .اینترنت غیر انلاین جهانی انتخاب ملت ایران نیست
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      3 4
      اقای ملت ایران،شماره کارت و رمز دومت + شماره موبایلت رو بزار اینجا! تا شما که اینقدر دوست داشتنی هستی! و خیرخواه مردم هستی! مردم از شماره کارت هم استفاده کنن! درداشون رو درمان کن! مطمعا حتما این کار رو خواهید کرد.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    3 0
    درپاسخ بابک نگاهداری و رضا: درعقب افتاده ترین کشور قانون برای فضای مجازی وجود دارد. این اقدامات پوپولیستی که توسط برخی نمایندگان و... به عنوان مخالف و... مطرح می شود پشیزی ارزش ندارند و نه مقام ری را بدست می آورند ونه .... چه کسی باید پاسخ گوی آسیب ها و چالش های فضای ولنگار مجازی را می دهد؟ این بساط تزویر و هم داستانی با جریان معاند و نظام سلطه را جمع کنید.
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      1 0
      هرکاری هم بکن! اون روشنفکر ها و لائیک ازشون راضی نمیشن! نه زمان جنگ هستن و نه زمان سختی! نه بخشش مالشون به فقرا! فقط هر وقت منافع باشه،میان رگ گردن کلفت میکن! و سهمشون میکن و ایران ایران میکن! اگر یک نفر در یمن بمیره از گشنگی! یا عزیز کم سن و سال در ایران ،به هزارن فساد بره، براشون مهم نیست! مهم فقط فقط خود شخص،خودشونه! قطعا خیلی از اینا زمان قاجار بودن،میگفتن،نصف کشور رو بده بره! راحت باشیم! .. الان یک سری لیدرها در اینترنت پخش شدن نظر میزارن تا فکر و حرف زدن یاد بدن و حرف در دهن مردم بی اندازن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس