افزایش منابع مالی در بودجه برای حل مشکلات تنش‌آبی

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: برای حل این مشکل اقدام خوبی انجام شده به این صورت که از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود و منابع مالی نیز در بودجه برای سال آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، «محمدرضا رضایی‌کوچی» در حاشیه جلسه کمیسیون عمران با وزیر نیرو بیان کرد: امروز از یک سو با خشکسالی‌های چند ساله روبرو و برای تامین آب دچار مشکل هستیم. از سویی در آستانه بودجه سال آینده قرار داریم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: این سومین جلسه‌ای است که وزیر نیرو حضور داشت. در این جلسه مسائل مربوط به تأمین منابع‌ آبرسانی به شهرها و روستاها بررسی شد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار روستا با تنش آبی روبرو هستند بیان داشت: در این باره اقدام خوبی که انجام شده به این صورت که از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود و منابع مالی نیز در بودجه برای سال آینده افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه برای شهرهای بزرگ بحث انتقال آب از دریا مطرح است که نقش بخش خصوصی پررنگتر می‌شود بیان کرد: دنبال این هستیم برای تابستان سال آینده  در شهرها و روستاها کمتر دچار مشکل کمبود آب باشیم.

رضائی‌کوچی ادامه داد: نمایندگان کمیسیون عمران از وزیر نیرو سؤال داشتند و با توضیحات ارائه شده از طرف وی نمایندگان اعلام رضایت کردند. امیدواریم به لحاظ تامین آب شرب در شهرها و روستاها مشکلات کمتری داشته باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس