کد خبر 1310147
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
مارول و دیزنی

پس از موفقیت فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» حالا مارول و دیزنی با دستین دنیل کرتون برای ساخت دنباله این فیلم و چند سریال دیگر از دنیای مارول به توافق رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، شهریور امسال فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه»  روی پرده‌های سینما رفت و به موفقیت بسیار خوبی در دوران همه‌گیری کرونا دست پیدا کرد. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله این فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول تایید شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فیلم شانگ چی ۲ رسما در دست ساخت است و همچنین دستین دنیل کرتون برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهد گشت.

 فیلم «شانگ چی ۲ » در دست ساخت است

این قرارداد درواقع بخشی از قرارداد چند جانبه کرتون با مارول استودیو و Hulu’s Onyx Collective است که باعث می‌شود تا کرتون علاوه‌بر ساخت دنباله فیلم شانگ چی، برای ساخت چند سریال جدید از دنیای سینمایی مارول برای پخش از دیزنی پلاس نیز با مارول استودیو همکاری کند. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در بیانیه منتشر شده گفت: «دستین یک همکار شگفت‌انگیز است که دیدگاه و توانایی منحصربه‌فرد خود را به فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings آورده بود. ما زمان و لحظات فوق‌العاده‌ای را در طول ساخت فیلم سپری کردیم و او ایده‌های بسیار جذابی برای داستان‌هایی داشت که می‌تواند در دیزنی پلاس رنگ واقعیت به خود بگیرند. بنابراین ما از گسترش روابط خود با او بسیار هیجان‌زده هستیم و بی‌صبرانه منتظر شروع این همکاری هستیم.»

 فیلم «شانگ چی ۲ » در دست ساخت است

کرتون نیز ضمن هیجانش در مورد این همکاری اضافه کرد که کار روی فیلم اول یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین اتفاقات زندگی او بوده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Shang-Chi ۲ در دسترس نیست و همچنین اطلاعاتی از سریال‌های احتمالی که قرار است برای دیزنی پلاس ساخته شوند نیز منتشر نشده است. فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings تاکنون بیش از ۴۳۱.۹۱۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۲۲۴.۵ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۲۰۷.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین، آوکافینا در نقش کتی، رونی چینگ در نقش جان جان، فلورین مانتینو در نقش ریزور فست، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن در نقش جیانگ لی، منگر ژانگ در نقش زیالینگ، بن کینگزلی در نقش ترور اسلتری و بندیکت وانگ در نقش وانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: زومجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس