اسم داور بازی با استقلال را دیدم خوشحال شدم/ سه مسابقه سخت داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سه بازی سنگین و حساس با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داریم.

به گزارش مشرق، مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال از هفته نهم لیگ برتر گفت: اعتقاد دارم به مرحله ای رسیده ایم که سخت ترین دوره نیم فصل اول را پشت سر بگذاریم، سه دیدار سخت در هفته های آینده برابر استقلال، پرسپولیس و سپاهان خواهیم داشت که این سه بازی برای ما بسیار حساس است و باید تلاش کنیم تا به اهدافمان در این سه دیدار سنگین برسیم.

وی تاکید کرد: فردا با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی بوده، نفرات خوبی دارد و یک برند محسوب می شود. از لحاظ فنی تیم بزرگی است و به طور حتم برای پیروزی به میدان خواهد آمد و ما هم تلاش می کنیم تا با جوانانمان یک بازی خوب ارائه کرده و به پیروزی دست پیدا کنیم.

حسینی در ادامه گفت: از دیدار قبل مقابل نفت آبادان زمین و زمان دست ما بود اما نتوانستیم به پیروزی برسیم ولی تلاش می کنیم برابر استقلال با یک بازی خوب به هدف مان دست یابیم.

بیشتر بخوانید:

ورزشگاه دیدار پیکان-استقلال مشخص شد

سرمربی پیکان تهران در مورد فشارهای داوری که این روزها به وجود آمده گفت: من در یکی، دو هفته اخیر دیدم که مصاحبه های زیادی علیه داوری صورت می گیرد، فشار زیادی روی داوران به وجود آمده است با دیدن اسم داور فردا خوشحال شدم. امیدوارم داور به گونه ای سوت بزند که هیچ تیمی متضرر نشود.

سرمربی پیکان تاکید کرد: فشاری که به داوری آورده شده می تواند قضاوت خوبی داشته باشد. به شرط آنکه تمام تمرکزش بر روی بازی باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت زمین مناسب نیست و تیم ها نسبت به این قضیه معترض هستند، گفت: مشکل زمین برای بازی صد درصد در نتیجه تاثیرگذار خواهد بود پیکان هم همانند سایر تیم ها دچار این مشکل است اما امیدوارم روزی برسد که همه تیم ها زمین مناسبی داشته باشند تا بتوانند بازی های خوبی از خود ارائه دهند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: برای فردا تمام بازیکنان مان را در اختیار داریم و با قدرت به مصاف استقلال خواهیم رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس