کد خبر 1310666
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن از قریب الوقوع بودن پیروزی نیروهای یمنی در مأرب خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که زمان یک سره شدن نبرد در مأرب نزدیک است.

وی تاکید کرد که  خواسته مردم از نیروهای مسلح یمن آزادسازی شهر مأرب است.

منابع میدانی در استان مأرب یمن در تازه‌ترین تحولات جبهه‌های درگیر در این استان از  آزادسازی «البلق الشرقی» در رشته‌کوه البلق خبر دادند که از جنوب تا شمال غرب مرکز این استان امتداد دارد.

شبکه المیادین لبنان به‌نقل از این منابع امروز چهارشنبه گزارش داد که رشته‌کوه البلق آخرین بلندی برای دفاع از شهر مأرب از سمت جنوب شرقی است.

این منابع گفتند: «عناصر نیروهای منصور هادی و ائتلاف متجاوز سعودی از هم فروپاشیده‌اند و خیلی از آن‌ها از جبهه‌های درگیر فرار کرده‌اند و خبری از برخی از فرماندهان آنها نیز نیست.»

دیروز برخی از رسانه‌ها به نقل از منابع میدانی در استان مأرب یمن گزارش دادند که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) مسیر عملیات و پیشروی خود را در این جبهه تغییر داده و به دنبال سیطره بر میادین نفتی «صافر» در شرق مأرب و تکمیل محاصره این شهر هستند.

روزنامه الأخبار لبنان امروز چهارشنبه به نقل از منابع میدانی و قبیله‌ای با تأیید این خبر نوشت که درگیری بین نیروهای دولت نجات ملی و نیروهای دولت مستعفی و ائتلاف سعودی به جنوب مأرب و وادی عبیده منتقل شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    دم برادران گرم و خدا پشت و پناه شون
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    شبوه و بندر بلحاف هم بد نیست خوب صادراتی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس