تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا / یک تیم هنوز مانده +عکس

با به پایان رسیدن شب دوم مرحله لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف ۱۵ تیم صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شد.

به گزارش مشرق، شب گذشته تکلیف مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد و ۱۵ تیم صعود کننده به مرحله حذفی همدیگر را شناختند. البته یک تیم هنوز مانده و باید دید از بین ویارئال و آتالانتا کدام تیم راهی مرحله حذفی خواهد شد. این بازی قرار بود دیشب برگزار شود که به دلیل برف سنگین به امشب موکول شد. 

از مهمترین تیم‌هایی که نتوانستند راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شوند، باید به بارسلونا، پورتو،‌ زنیت و دورتموند اشاره کرد که با حضور آنها رقابت لیگ اروپا بسیار جذاب خواهد شد. 

۱۵ تیم آینده به شرح زیر است و قرعه کشی میان تیم‌های صدرنشین با تیم‌های دوم صورت خواهد گرفت. البته در این مرحله از رقابت، تیم‌هایی از یک کشور با هم رقابت نخواهند کرد. به عنوان مثال اتلتیکومادرید اسپانیا که در رده دوم قرار گرفت با رئال مادرید اسپانیا در مرحله بعدی بازی نخواهد کرد به تیم‌های دیگر خواهد خورد.   

تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا +عکس

تیم‌های صدرنشین: منچسترسیتی (انگلیس) - لیورپول (انگلیس) - آژاکس (هلند) - رئال مادرید (اسپانیا) - بایرن مونیخ (آلمان) - منچستریونایتد (انگلیس) - لیل (فرانسه)‌ - یوونتوس (ایتالیا)

تیم‌های دوم: پاری سن ژرمن (فرانسه) - اتلتیکومادرید (اسپانیا) - اسپورتینگ لیسبون (پرتغال) - اینترمیلان (ایتالیا) - بنفیکا (پرتغال) - ردبول سالزبورگ (اتریش) - چلسی (انگلیس) / ویارئال (اسپانیا) یا آتالانتا (ایتالیا)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Reza IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    2 0
    فقط بایرن مونییییییخ
  • ماهان IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    فقط منچستر یونایتد شیاطین سرخ رونالددووووووووووووووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس