غرفه های میادین میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه مترو تهران ایجاد می شود

در تفاهم نامه همکاری مشترک شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با میادین میوه و تره بار قرار شد در فاز نخست ۳۰ غرفه عرضه میوه و تره بار در ایستگاه‌های مترو ایجاد شود.

به گزارش مشرق، تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره بار جهت عرضه اقلام اساسی به شهروندان با حضور مهدی شایسته مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو و ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار امضا شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران حومه در حاشیه این تفاهم نامه همکاری گفت: یکی از نیازهای شهروندان تهرانی تامین کالا و اقلام مصرفی است. 

مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲ تا ۳ میلیون سفر در مترو تهران انجام می شود افزود: این عامل می تواند زمینه ای را برای ایجاد یک کار مشترک فراهم کند تا انشاءالله با کمک همکارانمان در سازمان میادین میوه و تربار بتوانیم در بحث معیشتی نیز به مردم ارائه خدمت کنیم.

غرفه های میادین میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه مترو تهران ایجاد می شود

غرفه های میادین میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه مترو تهران ایجاد می شود

وی تصریح کرد: سازمان میادین میوه و تره بار در این قضیه رویکرد جدیدی را ارائه داده است که در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال ها به دست شهروندان برسد.

شایسته اصل با اشاره به اینکه در فاز اول غرفه های سازمان میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه  مترو  ایجاد می شود گفت: از فردا با بررسی فضای ایستگاه های مترو، مکان‌هایی که برای مردم دسترسی راحت تری را دارد شناسایی و در اختیار این سازمان قرار می دهیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطر نشان کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم ۳۰ ایستگاه را مشخص کنیم چرا که به جهت نوع فضایی که وجود دارد و محدودیت‌هایی که در تهویه هوا هست قرار است که شرایط عرضه کاملا مناسب باشد و ما شرایط را طوری فراهم کنیم که سلامت حداکثری همکاران خودمان و شهروندانی که خرید می‌کنند فراهم شود بنابراین نحوه توزیع و نوع بسته بندی متفاوت و بهتر از گذشته خواهد بود.

غرفه های میادین میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه مترو تهران ایجاد می شود

در ادامه مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تعامل خوب و همدلی که برای استفاده از ظرفیت های مشترک شهرداری تهران انجام شد ارزشمند است. 

ایوب فصاحت در راستای سیاست عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی در تهران، این تفاهم نامه امضا شد، افزود: ایستگاه های مترو یکی از مکان‌های  بسیار خوب برای عرضه این محصولات است .

وی تصریح کرد: در  فاز اول این تفاهم‌نامه کالاهای اساسی مانند قند، شکر و روغن در ایستگاه های مترو با قیمت مصوب عرضه می شوند و در فازهای بعدی اقلام دیگر مانند میوه با شرایط خاص و مناسب ایستگاه های مترو عرضه خواهد شد.

فصاحت در ادامه  از روحیه خوب مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو  تشکر کرد و گفت: این تازه شروع کار است.

وی خاطرنشان کرد:  به منظور رعایت حال مردم و مسافران در ماه های پایانی سال و  ایام ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی را با کمترین قیمت و بدون واسطه‌گری عرضه می کنیم.

غرفه های میادین میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه مترو تهران ایجاد می شود

به گزارش مشرق، بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال در ناوگان مترو تهران و حومه و بیش از ۲۶۰ بازار و میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه فعال است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمو IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    چه فکر جالبی
  • DE ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    طرح رنگی و بسیار پرجاذبه ای هستش. به مترو روح و جان میده و مردم با میوه های رنگی و سبزیجات عالی ایرانی سرحال تر وخستگی یک روز کاری از تن شون درمیاد. از نوای موسیقی ملایم و سنتی زیبای مترو همیشه لذت می برم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس