کد خبر 1354303
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
حضور بازیکنان کُره‌ با لباس سربازی در اردو

اردوی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در حالی از امروز برای بازی با ایران آغاز شد که چند بازیکن با لباس سربازی به این اردو آمدند و نام یک بازیکن کُره به دلیل ابتلا به کرونا از لیست خط خورد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه این هفته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که صعود ایران با ۲۲ امتیاز و کره جنوبی با ۲۰ امتیاز از گروه A به جام جهانی قطعی شده است اما هر دو تیم مصمم به کسب سه امتیاز هستند تا با آمار مناسب رهسپار قطر بشوند.

در حالی که تیم ملی ایران روز گذشته عازم کره جنوبی شد تا اردوی خود را آغاز کند، تمرینات تیم ملی فوتبال کره جنوبی از امروز دوشنبه با حضور ۱۵ بازیکن استارت خورد.

نکته جالب توجه در اردوی تیم حریف ایران حضور چند بازیکن با لباس سربازی در اردو بود. «کوان چانگ-هون» و «پارک جی-سو» که برای طی کردن دوران خدمت سربازی خود در تیم نظامی «جیمچئون سانگمو» بازی می‌کنند، امروز با لباس نظامی به اردوی کره اضافه شدند.

حضور بازیکنان کُره‌ با لباس سربازی در اردو

طبق گزارش رسانه‌های کره جنوبی، «کیم جین - کئو» بازیکن تیم جئونبوک هیوندای که به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شده بود، به دلیل مشکوک بودن به کرونا، از لیست خط خورد. سرمربی کره جنوبی به جای کیم، از «کو سئونگ - بئوم» دعوت کرد. نکته جالب اینجاست که این بازیکن هم در حال طی کردن دوران خدمت است و با لباس سربازی خود را به کمپ تیم ملی کره جنوبی رساند.

پیش از این تست «جئونگ وو - یئونگ» هافبک ۲۲ ساله باشگاه فرایبورگ آلمان مثبت شده بود و کره نمی‌تواند از این بازیکن مقابل ایران استفاده کند.

نگرانی فدراسیون فوتبال کره جنوبی و کادر فنی این کشور ابتلای تعداد بیشتری از بازیکنان به ویروس کرونا است چرا که مسابقات لیگ کره جنوبی در روزهای گذشته تحت تاثیر کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان چند باشگاه به کرونا قرار گرفته بود.

در حال حاضر «هوانگ هی چان» مهاجم تیم ولور همپتون تنها لژیونر اروپایی است که خود را به کره جنوبی رسانده است.

انتظار می‌رود «سون هیونگ مین» (تاتنهام» به همراه «کیم مین جائه» (فنرباغچه ترکیه) و «هوانگ یی جو» (بوردو فرانسه) لژیونرهای تیم کره جنوبی فردا به اردوی این تیم اضافه شوند.

از سوی دیگر، شرایط در تیم ملی ایران مناسب پیش نمی‌رود. بعد از آنکه تست کرونای مهدی طارمی، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش مثبت اعلام شد و این سه لژیونر بازی با کره جنوبی را از دست دادند، حمید استیلی مدیر تیم ملی هم بعد از سفر به سئول، با تست مثبت کرونا مواجه شد و نمی‌تواند در بازی پنجشنبه روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 1
    فراخوان ملی که دادن خب ارتش شونم خبر میکردن . شاید لازم بشه شماره ۱۰ رو تعویض کنن ۱۰ تا یک بفرستن تو زمین .
  • محمد IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    12 1
    محض اطلاع آقايان بازيكنان تيم ملي ايران و حتي بازيكنان ليگ كه چون ما در تيم ملي بازي ميكنيم بايد معاف شويم و بدتر از دولت كه چون ايران به جام جهاني رفت خيلي ار بازيكنان را معاف كرد همين جا معلوم ميكنه چرا كشورهايي مثل كره و چين و بقيه بخاطر رعايت صدرصدي قانون و ضوابط در همه موارد و مسائل و تبعيض قائل نشدن بين تمام افراد جامعه اينطور پيشرفت كردن اما در كشور ما صدرصد برعكس يه تفاوت فاحش و گسترده بين مديران و افراد عادي در همه زمينه ها آقاي سردار نجار خودش ميگفت همه بايد به خدمت سربازي بروند و نبايد بي دليل افراد معاف شوند اما ٢ تا از آقازاده هاي خودش بي دليل معاف شدن
  • علی خان IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 1
    هنوز بچه هستن و آرزوهای بزرگی دارن زیاد اینارو جدی نگیرید.
  • DE ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 1
    تا دیگه فوتبالیست‌های ایرانی نگن کجای دنیا بازیکنای تیم ملی سربازی میرن تازه خونه و ماشین و زن هم بهشون میدن البته بعد از ازدواج منظور بود.
  • SE ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    10 1
    برای یک عده "چو ایران نباشد تن من مباد" فقط شعار است؛ از مطرب و بازیگر گرفته تا توپ باز؛ تازه همین سرود را هم از حفظ نیستند و فقط لب میزنند
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 1
    اصلا فوتبال باسیاست وجنگ رابطه ای نداره ، کی گفته چند ملی پوش کره ای ! ماعادت داریم کره را در کره ببریم ، کی گفته ؟ نتایج سحر در کره !
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 0
    اینا سربازی افسردگی نمیگیرن!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    4 3
    اینها برای کفروکثافت کاری درجهان یونیفرم میپوشند انوقت غیوران باید افتخارشان پوشیدن یونیفرم انقلاب اسلامی اصل خانواده ودفاع ازارزشها وجنگ باهمه نژادپرستان وتحریف گراهاباشدتابرای نوروجودوامام زمانمان خدمت حداکثری کنیم
    • ...... IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      0 2
      احساس نمیکنی
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 0
    درسته سه تا از درجه یک ترین بازیکنان ما خط خوردن، ولی یه تیم ملی رو نیمکت داریم، انگیزه برد مهمه
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 2
    اصلا از این کره جنوبی ها خوشم نمی‌یاد در زمان تحریم پول مان را خوردند واقعا ال جی و سامسونگ و هیوندا نباید در ایران فعالیت کنند
  • محمد IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    هی میشینیم میگیم فلان کشور خدمت نداره.ما زورکی بایدبریم خدمت. دو تا بازیکن استقلالی رو با چه عزت و احترامی داشتن میبردن خدمت عزای عمومی داشت اعلام می شد. تبعیض در حکومت منتسب به حضرت علی باید از همین شش فروردین جمع بشه و قانون ها اصلاح بشن.الته اگه نماینده ها نماینده عموم مردم باشن نه ۱ درصد.
  • طوسی زاده IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    باسلام و احترام والله حتی بازیگران معروف کره ای سربازی رفتن مثل لی مین هو و جانگ ایل وو و لی جین هو و..‌‌ تازه هم افتخار میکنند به کشورشون خدمت میکنند مثل راینجا نیست تافته جدا بافته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس