کد خبر 1355212
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

قهوه یکی از صنایع عظیم در دنیا است و بیشترین حجم صادارات پس از نفت را درجهان دارد. امروزه قهوه تبدیل به قسمت مهمی از فرهنگ بشر شده، که قدمت آن به قرن‌ها قبل باز می‌گردد. بر اساس برخی اسناد اولین دانه قهوه در قرن نهم میلادی در اتیوپی کشف شد و پس از آن در آسیا و اروپا  گسترش یافت. در ادامه این مقاله از راهنما خرید قهوه خانه در سال 1401 همراه ما باشید.

راهنما آنلاین خرید قهوه در سال 1401

فرآیند تولید قهوه از کشت تا روش‌های نهایی دم کردن آن، بسیار پیچیده است و حاصل بیش از ده قرن تلاش گسترده مردم و دوستداران این نوشیدنی است که باعث تکمیل و پیشرفت این فرآیندها  به شکل امروزی شده است. قهوه یکی از نوشیدنی‌های پر مصرف دنیا است بطوریکه ۸۰٪  آمریکایی‌ها هر روز قهوه می‌نوشند. اما همه آن‌ها قهوه‌های یکسانی مصرف نمی‌کنند و هر یک براساس ذائقه و علاقه خود یک نوع دانه قهوه را انتخاب می‌کنند.

برای خرید قهوه متناسب با ذائقه و سلیقه خود نیاز است که شما این راهنمای خرید قهوه را مطالعه کنید تا بتوانید قهوه‌ای متناسب با سلیقه خود درست کنید.

اگر تصمیم دارید پودر قهوه خریداری کنید و خود در منزل قهوه را دم کنید پیش از هر کاری باید به دو سوال اصلی پاسخ دهید:

1. چه نوع دانه‌ی قهوه‌ای را دوست دارید؟

2.از چه وسیله و روشی برای تهیه قهوه (قهوه فرانسه، قهوه ترک و قهوه اسپرسو) می‌خواهید استفاده کنید؟

برای انتخاب قهوه در اولین گام راهنمای خرید قهوه باید بدانید طعم، عطر و خصوصیات چه دانه‌ی قهوه‌ای را دوست دارید؟ زیرا خصوصیات دانه‌های قهوه مختلف با هم متفاوت است برای مثال قهوه برزیل با قهوه ویتنام از لحاظ ویژگی‌ها کاملا متفاوت است.

 پس از انتخاب دانه قهوه مورد نظر خود باید بین ابزارهای مختلف تهیه قهوه یک ابزار را انتخاب کنید. برای مثال اگر قصد دارید قهوه خود را با دستگاه اسپرسوساز تهیه کنید میزان آسیاب پودر قهوه و روش تهیه قهوه با درجه آسیاب و روش تهیه قهوه با دستگاه فرانسه (چکه‌ای) متفاوت خواهد بود.

نحوه انتخاب نوع دانه قهوه‌

همانطور که در این راهنمای خرید قهوه اشاره کردیم برای خرید پودر قهوه در اولین گام باید نوع دان قهوه خود را انتخاب کنید. زیرا ویژگی‌های انواع دانه‌های قهوه با یکدیگر متفاوت است و هر دانه‌ی قهوه‌ خصوصیات و ویژگی‌های مختص به خود را دارد. دو نوع قهوه عربیکا و قهوه روبوستا عمده‌ترین انواع قهوه‌ در جهان هستند.

خرید آنلاین قهوه در سال 1401

از آنجایی که فروشگاه‌های اینترنتی رشد بسیاری پیدا کرده‌اند، امکان خرید آنلاین قهوه در سال 1401 هم به راحتی فراهم است. در کنار این موضوع با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز بهتر است که تا جای ممکن از خانه خارج نشوید و محصولات موردنظر خود را از طریق سفارش‌های آنلاین خریداری کنید. امروزه وب‌سایت‌های بسیاری مشغول فعالیت هستند و هر کدام به نوعی به فروش اینترنتی قهوه می‌پردازند. شما می‌توانید با خرید اینترنتی قهوه در زمان خود نیز صرفه‌جویی نموده و در کمترین زمان ممکن قهوه موردنظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

حتما بخوانید:  قهوه اسپشیالیتی چیست؟

یکی از اولین مسائلی که می‌توانید در زمان خرید اینترنتی قهوه در نظر داشته باشید این است که به سراغ فروشگاه آنلاین معتبر بروید. طبیعی است که خرید مواد غذایی نیازمند یک فروشنده معتبر و قابل‌اعتماد است تا با عرضه محصولاتی سالم خیال شما را راحت کنند. معمولاً با خرید قهوه از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خیالتان راحت است که محصول موردنظر تاریخ گذشته نیست و مشکل خاصی نیز نخواهد داشت؛ بنابراین توصیه ما این است که به هر فروشگاه آنلاینی اعتماد نکنید و وب‌سایت موردنظر خود را با بررسی‌هایی دقیق و تحقیقاتی مطمئن برگزینید.
برای آنکه بتوانید قهوه موردنظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید باید به مسائل متفاوتی توجه داشته باشید. برای مثال دقت در نوع قهوه، برند تولیدکننده، تاریخ انقضا و تولید، نوع دم کردن قهوه، برخورداری از دستگاه قهوه ساز یا آسیاب و… همه و همه مواردی هستند که باید به طور دقیق در نظر بگیرید.
علاوه بر این استفاده از نظرات کاربران موجود در وب‌سایت‌های فروش آنلاین نیز به شما کمک می‌کند که بتوانید به محصولی متناسب با نیاز و البته بودجه خود تهیه کنید؛ بنابراین پیش از خرید اینترنتی قهوه حتماً نگاهی به نظرات کاربران بیندازید و از تجربیات آنان استفاده کنید. توصیه می‌کنیم که پس از خرید و مصرف قهوه نیز، خودتان نظرات مربوط به این تجربه را برای سایر کاربران به ثبت برسانید.
شما می‌توانید با کمک خرید اینترنتی قهوه، نیازها و ویژگی‌های قهوه موردنظر خود را فیلتر کرده و آن را بر اساس نوع قهوه، محدوده قیمت، برند و… انتخاب کنید. این کار می‌تواند فرآیند انتخاب و خرید آنلاین قهوه را برای شما راحت‌تر کرده و موجب شود که در کمترین زمان ممکن به بهترین و مناسب‌ترین گزینه دست یابید.

بهترین سایت برای خرید اینترنتی قهوه کدام است؟

برای اینکه بتوانید بهترین سایت فروش قهوه را بیابید، بهتر است با ویژگی‌های بهترین سایت فروش اینترنتی قهوه آشنا شوید تا بتوانید با آگاهی نسبت به این ویژگی‌ها انتخابی درست داشته باشید. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • نشان اعتماد الکترونیکی سایت
  • دسته‌بندی صحیح
  • موجودی قهوه از برندهای معتبر مختلف
  • موجودی تجهیزات و لوازم مربوط به قهوه
  • تصاویر واضح و توضیحات کامل در رابطه با هر محصول
  • تخفیفات ویژه در روزهای خاص
  • مطالب و مقالات مرتبط با قهوه
  • پشتیبانی صحیح فروشگاه اینترنتی
  • امکان مقایسه کالاها با یکدیگر
  • امکان خواندن نظرات کاربران

در سایت قهوه خانه به بررسی بهترین برند های قهوه ایرانی پرداخته ایم که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت قهوه خانه مراجعه فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس