کد خبر 1356172
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
افت محبوبیت رئیس جمهور آمریکا ادامه دارد

نتیجه یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که محبوبیت رئیس جمهور آمریکا به موازات ادامه جنگ اوکراین و نگرانی ها از تورم و افزایش بهای سوخت در آمریکا، به ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، نتیجه یک نظرسنجی نظرسنجی جدید حاکی از آن است که محبوبیت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به موازات ادامه جنگ اوکراین و نگرانی ها از تورم و افزایش بهای سوخت در آمریکا، به 40 درصد کاهش یافته است.

در نظرسنجی جدید ان بی سی نیوز 55 درصد شرکت کنندگان گفتند عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور را قبول ندارند.

در نظرسنجی قبلی  ان بی سی نیوز که در ماه ژانویه (دی) انجام شد محبویت بایدن 43 درصد ثبت شد و این در حالیست که 54 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که عملکرد بایدن را نمی پذیرند.

در نظرسنجی جدید ان بی سی نیوز، از هر 10 نفر آمریکایی 7 نفر تاکید کردند که اعتمادی به توانایی بایدن در مدیریت درگیری ها بین روسیه و اوکراین و دیگر کشورهای غربی ندارند.

همچنین 8 نفر از هر 10 نفر در این نظرسنجی گفتند که نگران آن هستند که درگیری اخیر به افزایش قیمت بنزین برای آمریکایی و شروغ جنگ اتمی منجر شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    0 0
    افت محبوبیت خیلی مهم است . مشروعیت هر نظامی به محبوبیت و مقبولیت مردم آن بستگی دارد حرام لقمه ها بعد که در قدرت قرار می گیرند ، مردم را رعیت و فاقد صلاحیت در مورد قدرت خود می دانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس