کد خبر 1363933
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

کارتون باب اسفنجی که حدود 15 سال قبل توسط کمپانی نیکلودین عرضه شد، دارای یک شخصیت اصلی به نام باب اسفنجی شلوار مکعبی است. این شخصیت کارتونی که مورد علاقه اکثر کودکان می باشد، با ظاهر منحصر به فرد خود یکی از طولانی ترین حضورها را در بین برنامه های ویژه کودکان داشته است.

این کارتون چندین سال به شدت مورد توجه قرار گرفت که در آن شخصیت های معروفی بین مردم محبوب شده بودند و عده زیادی از اصطلاحاتی که شخصیت ها در کارتون استفاده می کردند، را به کار می بردند.

دانلود سه عدد از بهترین کارتون های سال 1401

چند نکته جالب در مورد کارتون باب اسفنجی

· کارتون باب اسفنجی در ابتدا قرار بود پسر اسفنجی نام گذاری شود، اما به دلیل این که نام پسر اسفنجی قبلا در مجموعه ای دیگری استفاده شده بود، به باب اسفنجی تغییر نام پیدا کرد.

· گفته می شود برای ساخت یکی از فصل های آن که فقط 11 دقیقه بوده، 9 ماه زمان صرف شده است.

· علت این که پاتریک یک شخصیت ابله و بی مغز نشان داده می شود این است که ستارگان دریایی در دنیای واقعی هم مغز ندارند.

· به اعتقاد بسیاری از بینندگان صدای خنده باب اسفنجی در نسخه اصلی، یکی از آزاردهنده ترین صداهایی است که در طول عمرشان شنیده اند.

· طراحی رستوران آقای خرچنگ در نوع خود بسیار جالب و منحصر به فرد است. در واقع طراحی آن از روی تله هایی که در دنیای واقعی برای گرفتن خرچنگ و لابستر استفاده می شود، الهام گرفته شده است.

ماشا و میشا

سریال انیمیشنی ماجراهای خانم کوچولو و آقا خرسه با نام اصلی ماشا و میشا یک کارتون تلویزیونی روسی است که در استودیوی انیمیشن انیماکور ساخته شده است. این کارتون که در سال 2009 پخش شده، داستان یک دختر کوچولوی شیطان به نام ماشا است که به طور اتفاقی با یک خرس قهوه ای که قبلا در سیرک کار می کرده دوست می شود. ماشا بیش از حد پر انرژی است که به دلیل سماجت هایش همه حیوانات جنگل از او فرار می کنند.

ماشا و میشا در حال حاضر به یک برند شناخته شده تبدیل شده است، که انواع محصولات تجاری مانند اسباب بازی، لباس، وسایل غذاخوری، لوازم التحریر، ویدئو گیم و بازی موبایل مخصوص خودش را دارد.

کارگردانی این مجموعه را "اولگ کوزوکو" بر عهده داشت و یک دختر 16 ساله روسیه ای ساکن مسکو نیز به نام "آلینا کوکوشکینا" به شخصیت دوست داشتنی ماشا، جان بخشیده و به جای او صحبت کرده است. از نظر او ماشا دختر بچه سه ساله ای است که شیطان و بیش فعال است و دنیای خاص و عجیب و غریب خود را دارد.

کارتون سگ نگهبان

سگ های نگهبان یا گشت پنجه ای (Pow Patrol) نام یکی از پربیننده ترین انیمیشن های دنیا است. کارتون سگ های نگهبان که ساخت کشور کانادا است یک انیمیشن دنباله دار می باشد. در هر قسمت، تلاش گروهی از سگ ها با رهبری پسری به نام رایدر را نمایش می دهد که برای نجات جان هر کس که به کمک نیاز دارد، اقدام می کنند.

تصور کنید شهری توسط یک شهردار نالایق و فاسد، اداره می شود که نتیجه این حکمرانی، زیر دستانی ناکارآمد است. با وجود این افراد شهر به فساد کشیده شده است. در این جا سگ های نگهبان با زیرکی و دانایی وارد ماجرا می شوند تا بتوانند مردم شهر را از شر این افراد راحت کنند.

از نکات مثبت کارتون سگ های نگهبان این است که؛ سگ های نگهبان ضد انسان نیستند بلکه می خواهند به آن ها کمک نمایند. تولید کننده نیز نخواسته سگ ها را در مقابل انسان ها قرار دهد تا این زشتی و بدی به تمام انسان ها تعمیم داده نشود.

ویژگی های سگ های نگهبان؛ شجاعت، قوی بودن، پیشرفته بودن، کارآمد بودن، همفکر بودن با هم و... می باشد که در کارتون به خوبی نمایش داده شده است.

شخصیت های گشت پنجه ای:

رایدر: پسر 10 ساله ای که فرمانده گشت پنجه ای است.

مارشال: یک سگ خالدار دست و پا چلفتی اما لایق که به عنوان آتش نشان و بهیار خدمت می کند.

رابل: یک سگ بولداگ که به عنوان یک کارگر راه و ساختمان خدمت می کند.

چیس: یک سگ ژرمن شپرد است که به عنوان یک پلیس و جاسوس خدمت می کند. این سگ دارای حس بویایی و بینایی خیلی قوی است و به گربه ها نیز حساسیت دارد.

راکی: یک سگ چند نژادی خاکستری و سفید است که هم در کار بازیافت است و هم نجاری می کند.

زوما: یک سگ لابرادور است که ماموریت های آبی را انجام می دهد.

اسکای: سگی است که به عنوان خلبان خدمت می کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس