کد خبر 1365231
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

نوبت‌دهی پیامکی یکی از کاربردهای مهم پنل مدیریت اس‌ام‌اس برای کسب‌‎‌وکارهاست. بیشتر از 60% از مشتریان یک کسب‌وکار، اس‌ام‌اس‌ها را 1 تا 5 دقیقه پس از دریافت باز می‌کنند. پس می‌توان نتیجه گرفت که از استفاده از پیامک برای تنظیم قرارهای ملاقات و نوبت مراجعه حضوری، نقش مهمی در روند کار یک مجموعه با مراجعان زیاد دارد. سرویس نوبت دهی پیامکی دارای مزایای مختلفی است که در این مقاله با آن‌ها آشنا می‌شویم. خواندن این مطلب برای کسانی که هر روز قرار ملاقات‌های متعددی در محیط کاری دارند، خالی‌ازلطف نخواهد بود.

مزایای نوبت دهی پیامکی برای کسب و کارها

سرویس نوبت دهی پیامکی، یک دستیار توانا برای تنظیم قرارهای ملاقات

کسب‌وکارها و مشاغل زیادی به قرارهای ملاقات و رزرو نوبت از جانب مراجعان وابسته هستند. برای مثال در مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها، مراکز مشاوره، دفاتر وکالت و حتی بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی روزانه ملاقات‌های متعددی انجام می‌شود. بی‌تردید، نه مراجعان علاقه دارند در صف انتظار بمانند و نه کارمندان یک مجموعه با مشاهده یک صف طویل خوشحال خواهند شد. نوبت‌دهی با استفاده از پیامک یکی دیگر از خدمات پیشرفت تکنولوژی برای آسایش انسان‌هاست.

سرویس نوبت دهی پیامکی یکی از قابلیت‌های پنل اس ام اس است که مدیریت قرارهای ملاقات را راحت می‌کند. مشتریان یک کسب‌وکار و مراجعان مراکز خدمات برای استفاده از قابلیت رزرو پیامکی نوبت نه نیاز به اتصال اینترنت دارند و نه لازم است از برنامۀ خاصی استفاده کنند. هر فردی که سیم‌کارت و تلفن همراه داشته باشد، با ارسال کلیدواژه‌هایی خاص می‌تواند قرار ملاقات یا نوبتش را به‌راحتی رزرو کند.

افزایش اعتبار برند و شهرت نیک، مزیت طلایی نوبت دهی اس‌ام‌اسی

شرکت‌های موفق برای ایجاد یک تجربه راحت و به‌یادماندنی در برخورد با مشتریان روش‌های مختلفی دارند. استفاده از یک سیستم پیامکی معتبر مثل سامانه فراز اس‌ام‌اس برای ساماندهی قرارهای ملاقات کاری و تجاری، یکی از همین ترفندهاست. با استفاده از قابلیت ارسال پیامک ناشناس، می‌توانید اس‌ام‌اس هماهنگی قرار ملاقات را با نام برند خود ارسال کنید. دریافت‌کننده پیامک که اسم شرکت را می‌بیند، احترامی که برای او قائل شده‌اید را از یاد نمی‌برد.

استفاده از سامانه نوبت‌دهی پیامکی فقط در بازاریابی و افزایش اعتبار برند تأثیر ندارد. پزشکان و متخصصان سلامت که از سامانه پیامکی را برای رزرو نوبت مشتریان تهیه کرده‌اند، بیماران را از شر صف‌های طویل و انتظار چندساعته نجات می‌دهند. این میزان از تعهد هرگز از یاد مراجعین پاک نخواهد شد و شهرت مثبتی برای پزشک به همراه دارد.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها با سامانه نوبت‌دهی پیامکی

در روزگار کنونی زمان یک دارایی ارزشمند است. نوبت‌دهی با استفاده از پیام کوتاه به مراجعان کمک می‌کند در زمان و هزینه رفت‌وآمد صرفه‌جویی کنند. برای رزرو فقط باید کلیدواژه خاص هر مرکز را به شماره سامانه ارسال کنید. عدم دریافت پاسخ می‌تواند به‌خاطر ثبت خط در بلک‌ لیست باشد. به همین دلیل، بسیاری می‌پرسند از کجا بفهمیم اس ام اس بلاک شده که در پاسخ، مراجعه به سایت مخابرات را پیشنهاد می‌شود.

اگر رزرو با موفقیت انجام شود، دیگر نیازی نیست برای هماهنگی نوبت، در تاریخی قبل از موعد مقرر به مطلب یا محل کسب‌وکار مراجعه شود. سیستم رزرو پیامکی، از نظر زمان و هزینه فقط به نفع مراجعان نیست. سامانه اخذ نوبت موجب کاهش ازدحام و صف‌های طولانی در محل کار خواهد شد. هرچه صف‌های انتظار کمتر باشد، هزینه که مالکان برای نگهداری و نظافت ساختمان یا حتی قبض تلفن پرداخت می‌کنند، نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

مزایای نوبت دهی پیامکی برای کسب و کارها

نقش سامانه نوبت دهی اس‌ام‌اسی در ارتباط بهتر با مشتریان

سامانه پیامکی به یک مجموعه این امکان را می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. برای مثال، اگر به هر دلیلی در روند خدمات کسب‌وکار یک وقفه غیرمنتظره ایجاد شود، دیگر دردسرهای تماس‌گرفتن با تک‌تک مراجعانِ یک روز وجود ندارد. با برنامه‌ریزی سامانه می‌توان کاری کرد که خبر لغو قرار ملاقات و حتی تاریخ جایگزین، به‌سرعت برای مخاطبان ارسال شود.

از طرف دیگر، در پنل مدیریت سامانه پیامکی، بانک اطلاعاتی تمام افرادی که از قبل برای رزرو نوبت اقدام کرده‌اند با جزییات کامل موجود است. اگر نیاز به هرگونه تغییر در قرار ملاقات باشد، دیگر لازم نیست پرسنل برای پیداکردن نام و شماره افراد جستجو در دفترهای یادداشت مختلف جستجو کنند. در سرویس مدیریت نوبت پیامکی می‌توان با انتخاب تاریخ مشخص یا حتی بازه زمانی خاص در یک روز، پیام تغییر نوبت را برای تمام افراد ارسال کرد.

برنامه‌ریزی آسان با استفاده از سیستم پیامکی رزرو نوبت

استفاده از سامانه نوبت‌دهی اس‌ام‌اسی، عملکردی مشابه یک دفتر برنامه‌ریزی دارد. با استفاده از قابلیت رزرو نوبت در پنل پیامکی، هم مراجعان می‌توانند برای روز ملاقات برنامه دقیقی داشته باشند. برای مثال، کسی که با استفاده از سامانه پیامکی یک قرار ملاقات را رزرو می‌کند، از تاریخ، ساعت دقیق و حتی مدت‌زمان ملاقات مطلع خواهد شد.

مراجعین با اطلاع دقیق از قرار ملاقات، دیگر لازم نیست کارهای روزانه را فدای حضور در صف انتظار کنند. نظم ناشی از راه‌اندازی سیستم نوبت دهی پیامکی حتی در فعالیت‌های کسب‌وکار هم دیده می‌شوند. برای مثال، کارکنان می‌دانند که در هر ساعت پذیرای چه تعداد از ارباب‌رجوع خواهند بود. همچنین با آگاهی از مدت زمانی که به نوبت هر فرد اختصاص دارد، می‌توان برای هر ملاقات برنامه‌ریزی خاصی تدارک دید.

آسایش روانی، مزیت غیرمادی نوبت دهی با پیام کوتاه

شاید دیده باشید که مسائل مربوط به رزرو نوبت معاینه در مطلب‌ها، ممکن است منجر به چه جنجال‌هایی شود. تغییر ناگهانی در ساعت ملاقات و جابه‌جایی بدون اطلاع‌رسانی قبلی در بسیاری از موارد منجر به بروز درگیری‌های تنش‌زا شده است. هرگونه اختلاف‌نظر چه به‌خاطر اشتباه منشی‌ها رخ بدهد یا ناشی از دیررسیدن مراجعین باشد، نتیجه‌ای غیر از آشفتگی روحی ندارد.

اگر اعمال تغییر در برنامۀ ملاقات با ارسال پیامک خودکار از قبل به مشتریان اطلاع داده شود دیگر هیچ جروبحثی پیش نخواهد آمد. همچنین با نوبت دهی پیامکی، بیماران با اطلاع از زمان دقیق ملاقات، در مطلب یا کلینیک حضور خواهند یافت. قرارگرفتن در صف‌های طولانی که گاه چندین ساعت طول می‌کشد برای افراد سالم نیز ملال‌آور است.

مزایای نوبت دهی پیامکی برای کسب و کارها

امکانات مختلف پنل پیامکی برای سازماندهی قرارهای ملاقات

از نوبت‌دهی اس‌ام‌اسی فقط برای رزرو قرار ملاقات استفاده نمی‌شود. برای مثال، اگر موعد نوبت چند ماه دیگر باشد، شمارۀ مراجعان در سامانه ثبت خواهد شد. چند روز قبل از نوبت، یک پیام یادآوری تاریخ و ساعت ملاقات برای کاربر ارسال خواهد شد. تعیین ساعت کاری هر روز، تعیین سقف تعداد ملاقات در یک روز و بر اساس میزان ساعات کاری، و نوبت‌دهی خودکار بر اساس تاریخ‌های خاص از امکانات گسترده سیستم هستند که در مشاغل مختلف گره‌گشا خواهند بود.

یک کاربرد خاص سامانه پیام کوتاه برای مطلب‌ها، ارسال پیام‌ اختصاصی برای بیماران است. پزشک معالج می‌تواند با پیام‌های مثبت و روحیه‌بخش، هم به بیمار انرژی بدهد و هم تصویر مثبتی ایجاد کند. بیماران هم می‌توانند سؤالات پزشکی خود را برای سامانه ارسال کنند و منتظر جواب باشند. ارسال یک پیام تشکر همراه با آرزوی سلامتی پس از اتمام ویزیت و حتی یادآوری مصرف قرص یا ناشتابودن برای آزمایش روز بعد، از دیگر کارکردهای جالب سیستم رزرو نوبت است.

تجربه بی‌دردسر رزرو نوبت با سامانه نوبت دهی پیامکی فرازاس‌ام‌اس

هدف از این مقاله، آشنایی کسب‌وکارها با مزایای مختلف سرویس نوبت‌دهی پیامکی بود. استفاده از سامانه اس‌ام‌اس برای تنظیم قرارهای ملاقات، نظم خاصی به محیط و فعالیت‌های یک مجموعه می‌دهد و شهرت خوبی برای برند ایجاد می‌کند. مهم‌ترین مزیت رزرو نوبت با پیام کوتاه، ایجاد حس رضایت در مراجعان و راحتی آن‌ها است.

سامانه پنل پیامک شرکت فراز اس‌ام‌اس دارای سیستم نوبت‌دهی است که تمدید سالانه آن هیچ هزینه‌ای ندارد. امکان استفاده از پنل با گوشی‌های اندرویدی نیز فراهم شده است. از همه مهم‌تر آنکه 30 روز گارانتی بی‌قیدوشرط و امکان عودت کامل وجه برای مشتریان فراهم شده است. با سامانه پیامکی فراز اس‌ام‌اس می‌توان برای شماره‌های بلک‌لیست مخابرات هم پیام ارسال کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت farazsms.com مراجعه کنید یا با شماره 021-74853 تماس بگیرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس