اخرین اخبار از مذاکرات رفع تحریم‌ها/ گفتگوهای دوحه همچنان ادامه دارد؛ گفتگو بر سر موارد باقیمانده

به گفته یک منبع آگاه در محل مذاکرات دوحه، گفتگوهای دو روزه دوحه، همچنان ادامه داشته و طرف اروپایی همچنان مشغول تبادل پیام میان تیم‌های مذاکراتی ایران و آمریکاست.  

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه در مذاکرات دوحه درباره چگونگی روند مذاکرات و در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر پایان این دور از مذاکرات دوحه گفت: مذاکرات دوحه در روز دوم همچنان ادامه دارد و هنوز به پایان نرسیده است.

وی ادامه داد: در این دور از مذاکرات، طرف اروپایی نیز مشغول ایفای نقش خود بوده اما مواردی که بین دو طرف بوده، همچنان در حال پیگیری و گفت‌وگو است.

این منبع آگاه تصریح کرد: گفت‌وگوها از ابتدا دو روزه طراحی شده بود و این دور از مذاکرات امروز به پایان می‌رسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    قابل حدس هم بود
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    0 0
    مذاکرات به در بسته خورد ، آمریکا حاضر به دادن تضمین به ایران نبود بی نتیجه به اتمام رسید
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    2 0
    درخواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی، اعلام رسمی پایان مذاکرات، و خروج قاطعانه، مقتدرانه، آنی، مطلق و بدون شرط از برجام، پیمان عدم اشاعه (NPT) و پروتکل الحاقی آن؛ و خاتمه دادن به هرگونه همکاری و پاسخ‌گویی به جاسوسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که به بهانه‌ی بازرسی، آخرین اطلاعات نظامی و مشخصات دانشمندان کشورمان را به دست آورده و برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای و نظامی و ترور دانشمندان کشورمان، در اختیار آمریکا و رژیم درمانده‌ی صهیونیستی قرار می‌دهند؛ و جمع‌آوری تمام دوربین‌های آنان و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان مورد نیاز کشور؛ و پیگیری برای تنظیم و صدور قطعنامه بر علیه آمریکا، انگلیس و فرانسه به‌خاطر تجهیز آن رژیم پوسیده، جعلی و موقتی به تسلیحات هسته‌ای بر خلاف ماده‌ی 2 پیمان عدم اشاعه است، که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن در آینده‌ی بسیار نزدیک هستیم.
  • خسرو IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۹
    0 0
    اگر از NPT خارج شویم جاسوسها هم که در مراکز حساس مشغول جاسوسی هستند کشور را ترک خواهند کرد پس چه بهتر که از آن خارج شویم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس