کد خبر 1394873
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
تعطیلی واحدهای قضایی تهران و البرز در روز دوشنبه

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه استان تهران و البرز به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه در روز دوشنبه ۱۳ تیر تعطیل است.

به گزارش مشرق از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، بنابر مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، همه واحدهای قضایی و اداری قوه قضاییه استان تهران و البرز به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه تعطیل است.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران یکشنبه شب با اعلام تعطیلی روز دوشنبه ادارات، مهدکودک‌ها و همه مقاطع تحصیلی و دانشگاههای تابعه وزارت علوم در استان تهران گفت: بانک‌ها و بورس باز هستند و به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.
عابد ملکی افزود: با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران، همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند دوشنبه تعطیل خواهد بود و امتحانات پایان ترم برخی دانشگاه‌ها نیز شامل همین تعطیلی خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت بانک‌ها و بورس برقرار خواهد بود و به مردم در روز دوشنبه خدمت رسانی خواهند کرد.

روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اعلام کرد که همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تهران فردا دوشنبه تعطیل خواهد بود.

همچنین روابط عمومی دانشگاه شریف اعلام کرد که تمامی امتحانات پایانی فردا این دانشگاه طبق زمان‌بندی قبلی به شکل حضوری برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به استثنای شهرهای فیروزکوه و دماوند (دوشنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است اما امتحانات دانشجویان طبق برنامه زمانبندی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هومن IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    بابا ما آدم نیستیم شرکت های خصوصی همه میگن باید سرکار حاضر باشید اگه تعطیلی هست برای همه هست نه فقط دولتی ها این دور از عدالته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس